۱۳۹۲-۰۹-۰۳

من دون الله و الهکم التکاثر


من دون الله و الهکم التکاثر

در مکتب هند اومدند کمال رو به اصطلاح تکنیکالش کردند و به تکنیک ارتباطش میدهند، که اگر انرژی کندالینی بیدار بشه چی میشه؟
اگراینجا تمرکز کنیم چشم سوممون ، چشم سوممون باز میشه، نمیدونم چی، آینده می بینیم، اینرو همین مسائلُ ، چشم برزخیو.آقا چشم برزخیت باز شده .
اینها توضیحاتیست که بطرف بگن آقا چی شده، بگه رفتم ریاضت کشیدم، چشم سومم رو باز کردم .و حالا که چون من هم زحمت کشیدم چشم سومم باز شده اجازه دارم داخل خونه شما رو ببینم، اجازه دارم درون شما رو ببینم و چون اینکارها رو کردم اجازه دارم شما رو هم تسخیر کنم .یعنی یه توجیه این حرفا چیه؟ که این قضایا و این مسائل همونطور که گفتیم معرفت تکنیکال نیست، معرفت تکنیکی نیست. با یک نمیدونم انگشتر شرف الشمس نیست، دقت می کنید، اگر سرمایه هایی رو که ما به انگشترهامون گذاشتیم، ..... که ما روی انگشترامون گذاشتیم روی یه بخش دیگه گذاشته بودیم الان به یه جایی رسیده بودیم، یعنی دلمون رو خوش کردیم به گردن بندها مون یعنی دلمون رو خوش کردیم به انگشترهامون، خب !! و هی نشستیم که این گردنبند برای من، هم حفظم کنه هم برام کمال بیاره، نیاورد، انگشتره این کارو بکنه، نیاورد، نمیاره، هرگز نمیاره. و ما سرمون در عالم کثرت با اسباب و وسایل گرم بود. و اینا خودشون میشه من دون الله یعنی من وقتی چشمم امیدم به گردنبندم هست، میشه من دون الله اون گردنبند،چشم امیدم به انگشترمه دوباره همینطور و خلاصه تو عالم کثرت، سر ما به یه چیزی گرم میشه، الهکم التکاثر حتی زرتم المقابر، کثرت بر شما حاکم شد تا آنجا که رفتید به مقبره هاتون رسیدید، به مقبره هاتون پرداختید، سرتون رو با مقبره ها گرم کردید.
برج و بارو ساختید، نمیدونم دکورش، فلان و چشمک زن و نمیدونم از اینجور چیزا اشغال کردید، همین آرامگاه و بند و بساط و اینها .
اینها مظاهر همین الهکم التکاثره، که کثرت بر شما حاکم شد.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
http://www.mediafire.com/?y6ga8lx095802vv

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر