۱۳۹۲-۰۸-۳۰

هرکس بخواهد می تواند از این رحمانیت استفاده کند.

هرکس بخواهد می تواند از این رحمانیت استفاده کند. می توانیم به سوپر داناها بگوئیم تو هم بیا انعکاس رحمانیت بده و پر آوازه شو. تاریخ هم این را میگوید که هر کس رحمانیت را انعکاس داد بلند آوازه شده است. این بلند آوازه شدن انحصاری نیست و هرکس بخواهد می تواند از این رحمانیت استفاده کند.
ولی « الم نشرح لک صدرک » را یادمان نرود. هوشمندی می گوید نور را منعکس کن، هم خودت و هم دیگران استفاده کنید، اما یادت نرود که ما بودیم که بلند آوازه ات کردیم. شما تجربه کردید که گهگاهی دستشان را از سر ما برمی دارند و می بینیم که کنترل ذهن نیست یا کنترل دشارژ نیست. این برای چیست؟ برای همان « الم نشرح لک صدرک » که یادت نرود.
اگر دچار غرور شویم سقوط می کنیم همانطور که شیطان سقوط کرد. وقتی به پیامبر گوشزد کرده است، ما که دیگر جای خود داریم. گفته (حواست را جمع کن ما تو را به اینجا رساندیم) تو اشتیاق به خرج دادی و ما به تو حکمت دادیم و ما تزکیه ات کردیم. اگر خودمان تزکیه می شدیم که نمی گفت (یزکیهم : تزکیه ات کردیم). پس اگر دچار غرور شدیم دیگر از شیطان که عزیزتر نیستیم، اسم دیگرشیطان عزازیل بود، اما وقتی دچار غرور شد آن اتفاق افتاد و سقوط کرد، پس درس آن را به ما داده است.

دوره هفت """ استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر