۱۳۹۶-۱۱-۲۰

محمدعلی طاهری وکیلم طباطبایی است

گروه خبري سايت
محمدعلی طاهری وکیلم طباطبایی است

وکیل محمدعلی طاهری از تغییر نکردن وضعیت این پرونده نسبت به دو هفته گذشته خبر داد و گفت من در تمام جلسات دادگاه بوده‌ام و نپذیرفتن من به عنوان وکیل در آخرین جلسه غیر قانونی است. من پرونده‌ی دیگری دارم که به دلیل مشابه یک سال در دادگاه مانده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی پرونده‌ی طاهری گفت: من از اول در تمام جلسات دادسرا و دادگاه پذیرفته شده بودم. الان هم اعلام کردم که این کارشان غیر قانونی است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: «تبصره ماده ۴۸ می‌گوید که در پرونده‌های امنیتی در مرحله‌ی دادسرا وکلایی که مورد تأیید رییس قوه هستند، پذیرفته می‌شوند. اولاً پرونده امنیتی نیست و این پرونده از مرحله‌ی دادسرا گذشته و در مرحله دادگاه است.»

وی همچنین درباره‌ی شکایت برای پذیرفته نشدن وکالت گفت: من تا الان از هیچ بازجویی شکایت نکرده‌ام. از طرفی رییس قوه قضاییه هم تا حالا لیستی ارائه نکرده که وکلای مورد تأیید مشخص شود.

محمود علیزاده طباطبایی درباره‌ی تغییرات پرونده گفت: پرونده‌ی محمدعلی طاهری هیچ تغییری نکرده است. قاضی من را به عنوان وکیل نپذیرفت و آقای طاهری هم گفت که بدون وکیلم در دادگاه حاضر نمی‌شوم.

وکیل طاهری درباره‌ی ادامه‌ی روند پرونده گفت: قاضی پرونده منتظر است که آقای طاهری وکیل جدید معرفی کند و او هم گفته است که وکیل دیگری غیر از آقای طباطبایی معرفی نمی‌کنم. من پرونده‌ی دیگری دارم که آن را یک سال نگه داشته‌اند و متهم در زندان است و هیچ اقدامی نمی‌کنند. انتظار داریم که مسوولان دستگاه قضایی از این رویه‌ها جلوگیری کنند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر