۱۳۹۶-۰۴-۳۰

مهتا ضیا از شاگردان محمدعلی طاهری در مشهد بازداشت شد

گروه خبري سايت
مهتا ضیا از شاگردان محمدعلی طاهری در مشهد بازداشت شد
ادامه رفتارهای کثیف و ناجوانمردانه عوامل وابسته به قرارگاه ثاراله این بار با جعل ناشیانه در آستانه صدور رأی دادگاه محمدعلی طاهری

بازهم جعل و ساختن مدارک تقلبی توسط کانال ادیان و اعضای داعشی بهداشت معنوی که می خواهند هر اتفاق و رخدادی در جامعه را به اندیشه مکتب عرفان حلقه ربط دهند.




عوامل سرسپرده و مزدور وابسته به قرارگاه ثاراله سپاه ، در یک جعل ناشیانه سعی کردند جوان مقتول در حادثه متروی شهر ری را از اعضای فعال عرفان حلقه معرفی کنند.

از تحلیل ماجرای حادثه متروی شهرری در این یادداشت می گذریم زیرا  به مدد شهروند خبرنگاران حاضر در صحنه و گوشی های تلفن همراه و رسانه های قدرتمند مجازی، مشخص گردید حقیقت ماجرا چیز دیگری بوده است، برخلاف آنچه که در رسانه های رسمی به ویژه صدا و سیمای میلی و کانال های ولایت معاش، منتشر شد.

اما در خصوص انتشار تصویر پایان نامه فرادرمانی منتسب به جوان مقتول در ماجرای فوق باید توجه داشت كه تمامى سوگندنامه ها چه فرادرمانى و چه مسترى عرفان حلقه داراى لوگويى (هولوگرام) طلايى و نقره اى، آنهم بر روى عكس متقاضى است  و در تصوير جعلى فوق، چنين لوگويى وجود ندارد، بلكه لوگويى ناشناس در سمت چپ و پايين سوگندنامه مشاهده مى شود.

لذا به استحضار مى رسانيم كه سوگندنامه هاى فوق كاملا جعلى بوده و بار ديگر معاندين و مغرضین وابسته به ثاراله، قصد سياه نمايى عرفان حلقه در انظار مردم داشته و با توجه به اينكه صدور رأى استاد محمدعلى طاهرى، توسط دادگاه انقلاب نزديك مى باشد، به دنبال زير پا گذاشتن حكم  قانونى منع تعقیب و برائت و آزادى ايشان وفشار بر دستگاه قضایی هستند.

چنانچه سالهاست شاهد اتهاماتى كاملا واهى و از اين دست بر اين انسان بزرگوار، آزاده و شريف كه سرمايه علمى و فرهنگى كشورمان هستند،مى باشيم ...

مجموعه عرفان حلقه هرگونه خشونت، خون ریزی و ظلم را از هر طرف محکوم دانسته ، مکتب عرفان حلقه، مکتب عشق است که انسان ها را دعوت به صلح و دید وجه اللهی به همه ذرات هستی می کند، کافی است هر انسان آزاده ای یک بار اندیشه های استاد محمد علی طاهری را دنبال کند تا متوجه بی اساس بودن اتهامات واهی قرارگاه ثاراله، بهداشت معنوی، نجات از حلقه و کانال ادیان شود.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر