۱۳۹۶-۰۵-۰۴

بازداشت ٩ تن از شاگردان عرفان حلقه در «شاهین شهر»

گروه خبري سايت
بازداشت ٩ تن از شاگردان عرفان حلقه در «شاهین شهر»
٩ تن از شاگردان «عرفان حلقه» روز گذشته در شاهین شهر اصفهان توسط نیروهای اطلاعات سپاه «صاحب الزمان» بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی روز دوشنبه ٢ مرداد ١٣٩۶، با هجوم به یک منزل مسکونی ٩ تن از اعضای عرفان حلقه را بازداشت کرده اند. گفته شده «علی غلامی» از شاگردان محمدعلی طاهری در میان افراد بازداشت شده است.

«معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان» پیش تر در روز سه شنبه ٢٧ تیر ١٣٩۶ نیز با انتشار اطلاعیه ای از بازداشت ١١ عضو «عرفان حلقه» در «نجف آباد» اصفهان توسط افرادی که «سربازان گمنام امام زمان» خوانده می‌شوند خبرداده بود.

تا این لحظه قادر به تایید مستقل هویت و تعداد دقیق افراد بازداشت شده در «شاهین شهر» و «نجف آباد» نبوده است.

به گفته برخی از فعالان «عرفان حلقه»، رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران در هفته اخیر با انتشار خبر بازداشت اعضای «عرفان حلقه» در «نجف آباد» و «شاهین‌شهر» و با به کار بردن عباراتی چون «دستگیری سر شبکه»، «متلاشی شدن شبکه انحرافی» و… در آستانه اعلام حکم نهایی دادگاه «محمدعلی طاهری»، سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان شاگردان این زندانی عقیدتی و ایجاد آمادگی ذهنی در افکار عمومی نموده‌اند.

در همین حال گفته شده دستگاه تبلیغاتی «سپاه پاسداران» با نسبت دادن حادثه مترو «شهر ری» تهران به شاگردان «عرفان حلقه»، این امر را دست‌مایه سم‌پراکنی مجدد علیه «محمدعلی طاهری» و «عرفان حلقه» از رسانه های جمعی و رادیو قرار داده است.

در همین رابطه، «محمدعلی طاهری» در بخشی از لایحه دفاع ٩۴ صفحه ای خود که در آخرین جلسه دادگاه در تاریخ ١٩ تیر ١٣٩۶ ارائه شده، اطلاق عناوینی چون «فرقه»، «فرقه انحرافی» و … به شاگردان «عرفان حلقه» را «مجرمانه» توصیف کرده و می‌گوید: « از جمله استفاده از شگرد زدن برچسب بوده که به این منظور برچسب کذب «فرقه» بر روی مؤسسه و افرادی که در کلاس‌های آن شرکت کرده‌اند، زده شده و متعاقب آن برچسب کذب «سرکرده فرقه» هم به من جسبانیده می‌شود. بدون آنکه این برچسب ها قبلاً در دادگاهی به اثبات رسیده باشد. یعنی در واقع باب بکار بردن این برچسب ها قبل از هرگونه محاکمه، حکم محکومیت مرا صادر کرده‌اند و در همه برگه‌های بازجویی نیز به صورت تلقینی و غیر قانونی از برچسب «فرقه ضاله» ، «فرقه انحرافی» و… استفاده می‌شود. (این شگرد فقط مخصوص ایران است و در صورت اعتراض هم کار به خط و نشان و تهدید کشانیده می‌شود که من هم فعلاً در حال تحمل عواقب آن اعتراض ها هستم) و پس از آن هم تبلیغات سوء گسترده رسانه‌ای با بکار بردن این برچسب ها و نشر اکاذیب بخصوص با استفاده از مصاحبه زوری دیکته شده‌ای که با اعمال فشار، تهدید و… گرفته شده بود که تبلیغات این لجن مال کردن به حد نهایت خود انجام شد. از جمله، نشر اکاذیب جن گیری، جادوگری، شیطان پرستی، وهابی، ترور و… که به منظور تخریب شخصیتی من و خدشه دار کردن عرفان حلقه انجام شده تا با این سیاه نمایی ها، حقیقت ماجرا در انظار مردم پوشانیده و به جای آن چهره زشتی که آن‌ها از طریق سم پاشی‌های گسترده می‌کنند، جایگزین آن کنند.»

بر اساس اظهارات «محمود علیزاده طباطبایی»، وکیل بنیانگذار عرفان حلقه، شعبه ٢۶ «دادگاه انقلاب اسلامی» اعلام کرده رای نهایی این دادگاه ظرف مدت حداکثر دو هفته از تاریخ برگزاری آن، صادر خواهد شد.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده «محمدعلی طاهری» روز یکشنبه ١٩ تیر ١٣٩۶ برگزار شده است. دادگاهی که به گفته فعالان حقوق بشر و حقوق دانانی چون «نسرین ستوده»، تشکیل مجدد آن در شرایطی که متهم پرونده دوران محکومیت خود را سپری کرده، «سوء استفاده مقامات از قدرتشان، بر خلاف قانون و نقض آشکار حقوق بشر است».

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر