۱۳۹۶-۰۴-۱۶

صدو یکمین تجمع دادخواهی استاد محمد علي طاهري در کانادا

گروه خبري سايت
صدو یکمین تجمع دادخواهی استاد محمد علي طاهري در کانادا

بنام خدای رحمان رحیم

بار دیگر در صدو یکمین تجمع دادخواهی استاد محمد علي طاهري گرد هم آمدیم تا صداي مظلوميت ایشان باشيم.




احساس مسئولیت وهمدلی ما شاگردان و خانواده ایشان درجهت زنده کردن احقاق حق یک انسان بیگناه تا آزادی اقای طاهری ادامه دارد.

۷ تیرو نامگذاری هفته اوّل تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه جهت ارج نهادن به مقام والای قضاء و قضاوت در ایران است ، و ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۵ حکم قرار منع تعقیب محمد علی طاهری صادر شده است , ما همگی انتظار اجرای قانون اساسی را داشتیم و حرمت به بیانات مقامات ارشد رهبری، دولتی و قضایی.

همچنانکه در هفته قوه قضائیه مقام معظم هبرى فرمودند:

تكليف اصلى قوّه ى قضاييه ، عبارت از اقامه ى قسط و عدل است . اين ، در حركت و دعوت انبيا، شايد اصليترين امر مربوط به زندگى مردم باشد.

و ریاست محترم جمهوریدر هفته قوه قضائيه فرمودند :

ما حق نداریم آبروی افراد را بریزیم. ما حق نداریم بدون ادله کافی کسی را احضار یا جلب کنیم. همه دستگاه‌ها و قوه‌ها باید در برابر مردم پاسخگو باشند و شفاف . پس چرا قوه قضاییه شفاف نباشد؟مردم اگر تردید پیدا کنند ما نمی‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

هدف از نهاد قوه قضائیه تضمین حقوق فردی و اجتماعی، تحقق صلح، عدالت و امنیت است. قوه قضائيه قوه اى است مستقل كه پشتيبان حقوق فردى و اجتماعى و مسئول تحقق بخشيدن به عدالت و عهده دار وظايف ذکر شده است (در فصل يازدهم قانون اساسى مكتوب شده.)

با توجه به اینکه دوران محکومیت آقای محمد علی طاهری سپری شده است و در خصوص همهٔ اتهامات کاذب روا شده به ایشان در دادسرا ، حکم قرار منع تعقیب صادر شده است، بازداشت ایشان از مصادیق بارز بازداشت غیرقانونی است که مغایر قانون اساسی، آیین دادرسی کیفری و اسناد بین المللی حقوق بشری از جمله اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق بین المللی حقوق مدنی است که کشورمان به این میثاق پیوسته است. متا سفانه تاکنون بارها و بارها نیروهای خود سر قانون شکن, از اجرائ قانون اساسی جلوگیری کرده و بدون هیچ مجوزی در استقلال قوه قضایی دخالت کرده و مانع آزادی به حق ایشان شده اند.

ما انسانهای آزاده از همهٔ مسئولین عالی رتبه و شریف قوه مهم قضایی، دولتی و امنیتی خواستاریم : 

داد خواهی قانونی ، حقوقی و مدنی اقای طاهری را پاسخ دهند و قانون اساسی‌ را هر چه سریعتر اجرا نمایند.

به هفت سال زندانی یک انسان مسلمان بدون هیچ جرم و جنایت پایان دهید و محمد علی‌ طاهری را بدون قید و شرط و بیدرنگ آزاد کنید.

قوه قضائی فقط حکم آزادی آزادی طاهری آزادی قانونی محمد علی‌ طاهری را آزاد کنید همین امروز.



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر