۱۳۹۶-۰۱-۲۳

گفتگو با وکیل استاد بلاتکلیفی پرونده محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
گفتگو با وکیل استاد بلاتکلیفی پرونده محمد علی طاهری
سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع محمد علی طاهری گفت: همچنان در مورد پرونده موکلم بین ضابطان دستگاه قضایی اختلاف نظر وجود دارد.



سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمد علی طاهری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده محمد علی طاهری اظهار داشت: در رابطه با اتهام طاهری همچنان اختلاف نظر بین ظابطان دستگاه قضایی وجود دارد و هنوز مطلب جدیدی در مورد پرونده به ما اعلام نشده است.

گفتنی است؛ عیزاده طباطبایی  در تاریخ 10 اسفندماه 95 گفت: دادگاه رسیدگی به کیفر خواست پرونده موکلم مبنی بر فساد فی الارض تشکیل شد اما با توجه به اینکه دیوان عالی کشور یک بار این اتهام را در مورد طاهری نقض کرده است، به همین دلیل رسیدگی مجدد به آن جنبه قانونی ندارد.

محمد‌علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی عرفان کیهانی یا حلقه در ایران است که 14 اردیبهشت ماه سال 90 بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به 5 سال حبس، پرداخت 900 میلیون تومان جزای نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد، دیگر اتهام طاهری بود که دادگاه به تحقیقات صورت گرفته در این بخش اشکال نقص گرفت و پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال شد. در نهایت، دادسرا پس از رفع نواقص، پرونده را مجددا به دادگاه ارسال کرد و ششم اسفند ماه سال 93 برای رسیدگی به این اتهام تعیین شد اما با درخواست استمهال متهم، دادگاه برگزاری جلسه محاکمه را به تاریخ دیگری موکول کرد تا اینکه دادگاه اوایل اردیبهشت ماه سال 95 به این بخش از پرونده طاهری رسیدگی و حکم وی را صادر کرد.

حکم صادره با اعتراض وی به شعبه 33 دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت، دیوان حکم صادره را نقض کرد./ باشگاه خبرنگاران



ایران آنلاین

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر