۱۳۹۶-۰۱-۲۶

هشتاد و نهمين تجمع شاگردان استاد محمد علی طاهرى در تورنتو

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
هشتاد و نهمين تجمع شاگردان استاد محمد علی طاهرى در تورنتو وتقاضااز قوه قضائيه جهت آزادى بدون قيد و شرط ايشان

بسم الله الرحمن الرحيم

سال گذشته درچنين روزى يعنى ٢٤ فروردين  بازپرس شعبه سوم دادسرای اوین آقاى حسينى ، برادرم را به حضور خواستند و مورد باز جویی قرارداند و ایشان در جواب برادرم که پرسیدند اتهام من چیست گفتند: همان اتهام فساد فی الارض  از ديوانعالى برگشته و نواقصى داشت که من آن نواقص را برطرف وپرونده را تکمیل کردم و فرستادم!!!!!!! ودیگری بحث عضويت در چریک های فدایی خلق است.



این خبر موجبات نگرانی شدید ما را فراهم کرد همانند همين امروز و از طريق همين رسانه ها إعلام و از مسؤلين تقاضاى رسيدگئ به وصعبت ايشان راداشتيم و البته راهى جزاين نداشتيم زيرا يازده بار به مقام معظم رهبرى و بارها به آيات عظام و رياست محترم قوه قضائيه و ساير مقامات كشورمان نامه نوشتيم و البته كه همگى بدون جواب ماند  و تقاضا  كرديم كه پرونده برادرم با رعايت قانون بررسى شود نه جيز ديگرى .





واما با وجود همه أين تقاضا ها با كمال تاسف شاهد آنيم كه با توجه به گفته وكيل محترم إستاد طاهرى با اينكه  براى تمام اتهامات واهئ وارده ، دستور منع تعقيب قانونى صادر شده،  نه تنها  أين حكم اجرا نشده بلكه با تشكيل دادگاه فرسايشى  و غير قانونى  در تاريخ شانزدهم اسفند ٩٥ همان اتهاماتئ را مطرح مى كنند كه در گذشته برايشان حبس پنج ساله و جريمه مالى سنگين تعيين و اجرا شده است . ،

ما از مسؤلين قوه قضائيه مى خواهيم كه جلوی أين  روند غیرعادلانه را گرفته و هرچه زودتر إستاد طاهرئ را إزاد كنند.

آذردخت طاهرى

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر