۱۳۹۶-۰۲-۰۹

نود‌و یکمین تجمع شاگردان استاد محمد علی‌ طاهری در تورنتو

گروه خبري سايت
نود‌و یکمین تجمع شاگردان استاد محمد علی‌ طاهری  در تورنتو
بنام هستى بخش يكتا
‎ نود‌و یکمین تجمع اعتراضی و دادخواهی استاد محمد علی‌ طاهری و تقاضای مدنی از مقاماتی که گوش شنوا ندارند!

مسئولیت انسانی‌ ما در قبال این آموزگار بیگناه که هیچ امکانی جهت دفاع از خود ندارد ، رساندن صدای عدالت خواهی‌ وی به مسئولین دولتی و قضائی و تمامی سازمانهای حقوق بشر بین المللی است .

مسئولین دولتی که فقط قول میدهند و فراموش می کنند وعده ها و وظایف قانونی شان را .در حال حاضر هیچ مسئول و مرجع مربوطه پاسخگو نیست و استاد طاهری بدون هیچ حکم قانونی با وجود قرار منع تعقیب ، هنوز در زندان انفرادی و بلاتکلیفی بسر میبرند.

استاد طاهری در مورد شکایت به دادسرای انتظامی قضات؛ اظهار داشتند که ‎. اگر مسئوولینی ناآگاهانه در ظلم به من همراهی کرده باید آگاه شوند تا بعدا مدعی نشوند خبر نداشتیم استاد مظلوم و بیگناه ما محمد علی طاهری به آخرين اعتصاب غذای خود پس از ۹۷ روز با وعده و وعيد مسؤلين در حالى پايان داد كه در اين ملاقات به ايشان قول دادند كه بزودى آزادش خواهند كرد واما چنين نشد .

بدنبال اين خِلف وعده بود كه ايشان در دی ماه سال ۹۵، اعلام کردند :« تکلیف شرعى و قانونى من ایجاب مى کند براى جلوگیرى از ظلم و تعدى به حقوق شرعى و قانونى خوداقدام کنم.»
ایشان تاکید کرده است:« اگر کسانى در ظلم به من اقدام کردند و مسؤلینى ناآگاهانه از این ظلم حمایت کردند، من وظیفه دارم ظلم رواشده را اطلاع رسانى کنم تا کسى با ظلم ظالم همراهى نکند زیرا آنهايى كه در اين مورد سكوت كرده اند در ظلم ظالم شریکند و عقوبت اعمال خود را بر اساس عدالت و حکمت بالغه الهى، در دنیا و آخرت خواهند دید و کسانى که مسؤلیت شرعى و قانونى رعایت حقوق مردم را دارند، نمی توانند مدعى شوند که ما نمى‌دانستیم، نهایتا اگر شکایاتم به نتیجه ظاهرى نرسید، بى گمان در تاریخ ثبت خواهد شد و آیندگان به شایستگى داورى خواهندکرد.

با وجود همه قانون شکنی ها و قانون گریزی های ضابطین امنیتی و دخالتهای مکرردر پرونده معلم مظلومان از مقامات و مسئولین محترم ذیربط مى خواهيم تحت تأثير اين فشارهاقرارنگيرند و فریاد دادخواهی إستاد طاهری را بشنوند و مستقل عمل كرده و حكم قرار منع تعقيب را اجرا نموده و ايشان را پس از تحمل شش سال شرايط دشوارغير انسانى درزندان انفرادى ، بدون قيد وشرط آزاد كنند







منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر