۱۳۹۵-۰۵-۳۱

بیش از شش هزار نفر برای آزادی محمدعلی طاهری به رهبری نامه نوشتند

گروه خبري سايت
بیش از شش هزار نفر برای آزادی محمدعلی طاهری به رهبری نامه نوشتند
بیش از ۶ هزار فعال مدنی و کنشگر گروه عرفان حلقه در نامه ای خطاب به آیت الله خامنه ای نسبت به رفتارهای فراقانونی نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی اعتراض کردند. آنان در این نامه ضمن هشدار در مورد پیامدهای سیاسی دیدن گروههای غیرسیاسی از وی خواستند تا دستور توقف تعقیب و آزادی محمدعلی طاهری را صادر کند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حدود ۶ هزار فعال مدنی و کنشگر گروه عرفان حلقه با امضا و انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله خامنه ای رهبر ایران از وی خواستند در مورد پایان دادن تعقیب و آزار محمدعلی طاهری دخالت کند.
امضا کنندگان این نامه با هشدار نسبت به عملکرد دستگاههای امنیتی و اثرات برخوردهای سیاسی با گروههای غیرسیاسی به رفتارهی فراقانونی ضابطان قضایی-امنتی اعتراض کردند.
متن کامل این نامه که برای انتشار در اختیار هرانا قرار گرفته عینا در پی می آید:
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
دادخواهی و گزارش مردمی
مقام معظم رهبری
با سلام و دعا و طلب خیر مداوم
احتراماً به استحضار می رساند فراتر از دشمن خارجی، آشکار و بیرونی، اولویت اصلی و اساسی، شناسایی دشمنان داخلی است یا همان ستون پنجم و عناصر نفوذی که در قالب دوست، گاه حتی تا حساس ترین لایه های امنیتی و اطلاعاتی نیز رخنه کرده اند. گروهی از این افراد، کسانی هستند که همواره منافع شخصی و گروهی خود را به عنوان منافع نظام ، امنیت ملی و اسلام قرار داده اند و متأسفانه تا کنون با این حربه، موفق به پنهان شدن در پشت اتهام زنی هایِ عقیدتی، سیاسی و امنیتی به دیگر گروهها شده اند. این عناصر نفوذی، فرصت طلبانه، برخورد با کرسی های آزاد اندیشی و تمامی اندیشه ها و جریانهای معرفتی را نردبانِ شهرت و پیشرفت مادی و قدرتی خویش نموده اند.
اتهامات ساختگی و بی اساس برای محمدعلی طاهری بنیانگذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و محققین و دانش پژوهان اندیشه های ایشان، با نگاه نادرست امنیتی ساخته و پرداخته شده است. علی رغم ارسال نامه های متعدد برای حضرتعالی و سایر مسؤلان نظام که سرنوشتی نامعلوم داشته اند ، کلیه تحقیقات و دفاعیات جامع و کلیه آثار، مدارک و اسناد مهم و حقیقی توسط اتهام زنندگان و ضابطان امنیتی حذف و نابود گردیده است. در کمال شگفتی، بازپرسان محترم پرونده ها نیز فقط گزارشاتِ یک سویه ی اتهام زنندگان را مورد وثوق قرار داده اند، سرانجام در دادگاه هایی که حداقلِ معیارهایِ قوانین جمهوری اسلامی را رعایت نکرده اند و متهمان، حق هیچ گونه دفاع آزادانه از خود را نداشتند، احکامی ناعادلانه صادر گردیده است. از این بابت آقای محمدعلی طاهری دوران ۵ ساله محکومیتی فاقد وجاهت قضایی را در بند ۲ الف بازداشتگاه اوین و در سلول انفرادی سپری نمود.
محکومیت ظالمانه آقای طاهری در هیجدهم بهمن سال گذشته به پایان رسیده است و برای ایشان جریمه سنگین و ناعادلانه ده میلیارد ریالی به اتهام کسب مال نامشروع بخوانید دریافت شهریه کلاس آموزشی از مشتاقان و شاگردان درنظرگرفته شده بود که به ناچار و برای باقی نماندن هیچ بهانه ای این رقم نجومی توسط ۷۰۰۰ نفر از همان شاگردان و مشتاقان در مدت زمان کوتاه ۴۸ ساعت جمع آوری و به حساب دادگستری واریز شد با این حال نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با اعمال نفوذ و قدرت، مانع آزادی وی هستند و در آخرین اقدام خود، قرار بازداشت موقت او را از قوه ی قضاییه اخذ کرده اند و در دوره های دوماهه این بازداشت را تمدید می نمایند.
هم اکنون در ظلمی آشکارتر پرونده ایشان کماکان مفتوح نگاه داشته شده تا دست عناصر پشت پرده و دشمنان به ظاهر دوستِ نظام ، برای هرگونه اقدام فراقانونی جدید همچنان باز باشد. بازداشت های موقت متوالی و شواهد موجود، حاکی از این است که برای آقای طاهری، پرونده ی جعلی و سراسر کذب دیگری، با طرح اتهامات دیگر ساخته و پرداخته شده است لازم به یادآوری است آقای طاهری در زمان طرح این اتهامات در زندان و بازداشت به سر می برد از این رو اصرار و لجاجت ضابطان امنیتی بر طرح دوباره این اتهامات بی اساس و تحمیل حکمی دیگر به دستگاه قضایی، سناریوی از پیش شکسته خورده و گام مشکوک دیگری در جهت خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی و بهانه دادن به دست معاندان و مغرضان است.
بر اساس مستندات غیرقابل انکار آقای طاهری و دانش پژوهان ایشان همگی از مشتاقان کمال، عاشقان اسلام و قرآن، حقیقت و معارف و انبیاء و اولیاء الهی هستند.
برای اثبات این مدعا پیشنهاد می گردد یک نسخه از آثار کامل محمدعلی طاهری را به شرط این که هیچگونه دستکاری و سانسوری در آن انجام نداده باشند و کامل باشد را شخصاً ملاحظه فرمایید تا دریابید با چه منطق و استدلالی و با چه پشتوانه ای و فقط بخاطر باورها و اعتقاداتی که در سنت و سیره اسلامی و همواره در میان عالمان شیعه رواج داشته است آقای طاهری و شاگردان ایشان را محاکمه و مجازات کرده اند.
(تحویل نسخه کامل آثار و دفاعیات محمدعلی طاهری به صورت مستقیم و بی واسطه، توسط اینجانبان مورد تقاضا است)
رفتارهای فراقانونی برخی بازجویان و بازپرسان وابسته به نهادهای امنیتی، مؤید نفوذ دشمن در بدنه نظام و مزید بر آن وجود یک تفکر انحصارطلب و اقتدارگرا است، افرادی که خود را معادل اسلام و نظام جمهوری اسلامی و رهبری و روحانیت می دانند. این تفکر و امثال این افراد، خطرناک ترین دشمنان نظام و اسلام و رهبری و روحانیت هستند چرا که هیچ دشمن خارجی به اندازه این دشمنان داخلی در لباس دوست، به نظام و اسلام و رهبری و روحانیت جفا ننموده و ضربه نزده است، حاصل عملکرد این گروهها، دین گریزی جوانان، بدبینی و دلسردی نسبت به روحانیت و سیاسی کردن جمعیت های غیرسیاسی خواهد بود که در نهایت جمعیتی قابل ملاحظه را در مقابل نظام قرار خواهد داد.
اینجانبان، با شهادت به اظهارات مستدل و مستندفوق، به نحوه ی دادرسی و تنظیم یکسویه کیفر خواست ها و رفتارهای فراقانونی برخی بازجویان و بازپرسان وابسته به آنها ، شدیداً اعتراض داشته و خواستار داوری بی طرفانه و مبتنی بر قانون هستیم ، بر این اساس، دلسوزانه از شما می خواهیم جهت جلوگیری از ایجاد شکاف میان جامعه و نظام، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از وجود افراد نفوذی قانون شکن و دشمنان ظاهر شده در لباس دوست، پاکسازی شوند.
در خاتمه انتظار می رود، دستور توقف و نقض آرا صادره کلیه متهمان در حوزه اندیشه و عقیده و آزادی فوری و بی قید و شرط محمد علی طاهری را عنایت فرمایید.
ضمن آمادگی کامل برای ارائه مستندات و توضیحات دقیق تر،مشتاقانه منتظر دریافت هرگونه پاسخ هستیم .

خبرگزاری هرانا 

منبع خبر : گروه خبري سايت www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر