۱۳۹۶-۱۲-۲۱

نامه جمعی از مسئولین کشوری و از دانش آموختگان «عرفان حلقه» به سران نظام خواستند

گروه خبري سايت
نامه جمعی از مسئولین کشوری و از دانش آموختگان «عرفان حلقه» به سران نظام خواستند

جمعی از مسئولین کشوری و از دانش آموختگان «عرفان حلقه» طی نامه ای از سران نظام خواستند که با جلوگیری از قانون شکنی های عده ای «خودسر» از ایجاد هزینه های بیهوده برای کشور جلوگیری کنند.



 متن این نامه به شرح زیر می باشد:

 بسمه تعالی 

با عرض سلام خدمت دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران، همان طور که مستحضر هستید در زمان ریاست «آیت الله شاهرودی» بر قوه قضاییه، ایشان سخنانی مبنی بر تخریب سلولهای انفرادی و اعلام تخلف قانونیِ بازداشت انفرادی فرمودند و همچنین آقای «ملک شاهی» رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفتند که "حبس افراد در سلول انفرادی جرم است و این سلولها نباید باشد و بعد از ابلاغ شدن قانون مربوطه دیگر در زندان چنین عملی (حبس در انفرادی) انجام نمی شود! چراکه باید حتما از طریق دادگاه (ودر شرایط خاص و محدود) صورت بگیرد."  اگر فردی بتواند اثبات کند که در سلول انفرادی نگهداری می شده می تواند به مراجع ذیربط شکایت ببرد و صادرکننده و اعمال کننده آن تحت تعقیب قرار می گیرند.

با عنایت به نکات فوق با اشاره به این موضوع که اولاً «زندان انفرادی» طبق قانون جدید یعنی از سال ۱۳۹۲ تا کنون و یا حتی قبل از آن نیز غیرقانونی بوده و آقای شاهرودی و... بارها به این نکته اشاره کرده و این را از افتخارات قوه قضاییه می داند و ثانیاً فتوای «آیت الله خامنه ای» رهبر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه "هر روز انفرادی معادل ده روز برای متهم می بایستی محاسبه شود" این حق الناسی ست بر گُرده قاضی و مسئولین پرونده و رئیس قوه قضاییه ،تا متهم به حقش نایل آید.

با یک حساب سرانگشتی می توان به این نکته پی برد،که دکتر  محمدعلی طاهری تا کنون هفت سال زندان انفرادی را با پوست و گوشت و خونشان تحمل کرده اند و این مدت با توجه به فتوای آقای خامنه ای برابر با هفتاد سال و یه به عبارتی یک عمر می باشد.به نطر شما، آقای  طاهری چند سال دیگر را باید در زندان بماند،تا آقایان راضی شوند؟!

با عنایت به مسائل مطروحه فوق ظاهراً اینگونه استنباط می شود که آقایان نفوذی در قوه قضاییه یا قاضی پرونده، جسارت را تا جایی جلو برده اند که اهمیتی برای اجرای قانون و عدالت قائل نیستند.

جناب «قاضی صلواتی»! ضرورت یک نکته برای شما الزامی است که بی اعتنایی و بی حرمتی به قانون و نظر مسئولین، مطمئناً از طرف دوستانتان بی پاسخ نخواهد ماند و زمان «برخورد قانونی» با شما فرا خواهد رسید.

در این شرایط مُلتهب کشور هزینه های نظام را بیشتر نکنید. ایشان حقشان این نبوده و نیست که هفت سال دربند (غیر قانونی انفرادی) باشند، نامبرده بسیاری از جوانهای ما را جذب «دین» و «مذهب» و خاک کشورشان کرده و ضمن جلوگیری از مهاجرت نخبگان به هزاران بیمار سلامتی و به هزاران مشتاق معرفت آموخته و بسیاری مسئولینِ به نامِ این نظام را با نگاهی خیرخواهانه و دلسوزانه با سخنان خود رهنمون ساخته است.

عدم پیگیری و  پاسخگویی مسئولین به شکایات و نامه های ارسال شده  توسط دکتر محمدعلی طاهری و  و همچنین فریادهای تظلم خواهی شاگردان ایشان نشان می دهد که حاکمیت حق و عدالت درمملکت جایگاهی نداشته و مسائل مهمی در قانون مجازات اسلامی مانند "اعدام" و حبس در قرنطینه انفرادی نه براساس قانون بلکه با توصیه و سفارش افراد با نفوذ صورت می گیرد .

ضابطین امنیتی با داشتن مصونیت قضایی و این واقعیت تلخ که هیچ دادگاهی در ایران جرات رسیدگی به شکایات علیه آن‌ها را ندارد، باتوجه به سناریوهای از پیش تعریف شده ، اقدام به طراحی توطئه و دسیسه و درست کردن پاپوش های مختلف نموده و آن ‌را اجرا می‌کنند و  خود را مامور و معزور جا می‌زنند. این تخلفات و جرائم غیر قانونی اعمال شده متوجه مسئولین بوده و حیثیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد.

در این شرایط، انتظار می رود «ریاست قوه قضاییه»، «دادگاه انقلاب» و  «قاضی صلواتی» عامل و یا عاملین افزایش هزینه های تحمیل شده بر حقوق ملت را با برخوردی جدی سرجای خود نشانده و جلوی ضرر را در همین جا بگیرند.

قضات محترم قوه قضاییه بایستی متوجه این معنا باشند که نام و  امضای آنها پای حکم ناجوانمردانه و بَری از عدالت در پرونده آقای طاهری فراموش نشدنی بوده و در اذهان مردم به بدی زنده خواهد ماند.

طبق اِدعای مامورین امنیتی و ضابطین پرونده، مسئولیت کلیه احکام صادره و برخوردهای ناجوانمردانه و غیر قانونی در مورد آقای طاهری متوجه تمامی مسئولین و شخصیتهای برجسته حمایت کننده آنان در «قوه قضاییه»، «ثارالله» «اطلاعات سپاه» و «بیت رهبری» خواهد بود.

امیدواریم حداقل برای یکبار پس از سالها ظلم و تعدی به حق و حقوق آقای طاهری شرافت و عدالت را در قبال ایشان رعایت کرده و با آزادی فوری ایشان از ایجاد هزینه های هنگفت برای خود و نظام اجتناب کنید.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر