۱۳۹۶-۱۲-۱۵

باز بی عدالتی و صدور حکم ۵ سال حبس تعزیری برای محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
باز بی عدالتی و صدور حکم ۵ سال حبس تعزیری برای محمد علی طاهری
دکتر «محمدعلی طاهری» پس از هفت سال بازداشت، توسط «قاضی صلواتی» مجددا به ۵ سال حبس محکوم گردید




آقای طاهری پیش تر به کررات هشدار داده بود که " هدف بازجوها کِش دادن مدت حبس و در انتها مبادرت به قتل من می باشد و آزادم نمی کنند"

طبق گزارشات ارسالی، در روز شنبه مورخ ۱۲ اسفند ۹۶،  «قاضی صلواتی» با استناد به تبصره ذیل ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۹۲ف مبادرت به صدور حکم محکومیت برای دکتر «محمدعلی طاهری» نموده است. وی نامبرده را  به تحمل ۵ سال حبس نموده است .

 این در حالیست که شعبه ۳۳ دیوان محترم عالی کشور در ۲نوبت به صورت مبسوط و مدلل توجه اتهام افسادفی الارض رانسبت به ایشان بطور کلی مردود اعلام نموده است متاسفانه قاضی صلواتی بدون هیچ گونه اعتنایی به آرای دیوان عالی کشور مجددا ایشان را به همین اتهام محکوم نموده است. این رای کاملا برخلاف قانون بوده و مسلما در مراتع قضایی بالاتر نقض خواهدشد .

نکته حائزاهمیت اینکه این بار برخلاف دفعات قبل آقای طاهری بدون حضور هیچ یک از وکلا و بی سرو صدا به دادگاه برده شده وحکم به شخص ایشان ابلاغ گردیده است. درحالیکه بر طبق قانون حکم صادره ،علاوه بر شخص متهم به وکلایش نیز باید ابلاغ شود.

ابوالقاسم صلواتی ریاست شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، در اولین حرکت غیرقانونی، به بهانه تبصره ذیل ماده ۴۸ قانون ایین دادرسی کیفری دوتن از وکلای محمدعلی طاهری (اقای دکترعلیزاده طباطبایی و سرکار خانم زینب طاهری ) راحذف نموده و در دومین حرکت غیرقانونی، دیگر وکیل پرونده ،دکتر احمد خسروی را علیرغم مراجعات هر روزه به دادگاه انقلاب، در شعبه نمی پذیرد.

 به نظر می رسد دست های پشت پرده در این ماجرا، با دیکته کردن آرای غیرقانونی به «قاضی صلواتی» و حذف غیرقانونی وکلای پرونده، به دنبال اهداف خاصی می باشند. حال با قطع ارتباط وکلا با دادگاه و بیش از پیش، محروم نمودن آقای طاهری از حقوق قانونیش، اعمال شیطانی بازجوهای امنیتی راحت تر انجام شده و «جناب قاضی» نیز با خیالی آسوده تر به انشای احکام مبادرت می ورزند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر