۱۳۹۰-۰۴-۱۳

اقدامي به ظاهر تخريبي عليه استاد عزيز و ساير رهروان بازداشت شده در تلويزيون ايران . . .


به نام بي نام او
قابل توجه تمامي رهروان عرفان حلقه
آزمايشي بزرگ در راه است . . .

شنيده ها حاكي از آن است كه قرار است در تلويزيون ملي ايران اعترافاتي از استاد عزيز و ساير دوستان بازداشت شده پخش گردد. لازم به ذكر است بسياري از دوستان بازداشت شده در طي هفته هاي گذشته تنها تعهد عدم فعاليت در زمينه عرفان كيهاني(حلقه)، فرادرماني و سايمنتولوژي را داده اند و هيچ اعترافي در ميان نبوده است، چراكه بحثي وجود نداشته كه اعترافي صورت گيرد و از طرف ديگر اگر معيار پخش اين تعهدات باشد كه مطابق نام آن تعهد با اعتراف كاملا تفاوت دارد.
در صورتي كه برخي از دوستان عزيز نيز اعترافاتي كرده باشند، اعلام مي داريم كه تمامي اعترافات تحت شرايط فشار بوده است و تمامي دوستان عرفان حلقه و استاد جان تمامي اعترافات خود را پيشاپيش تكذيب كرده و خواهند كرد. و مطابق قانون و فتواي بسياري از مراجع تقليد اعتراف در زندان هيچ ارزش قانوني ندارد.
به نمايندگي از تمامي رهروان عرفان حلقه اعلام مي داريم استاد عشق و ساير رهروان عزيزي كه در اين مدت بازداشت شده اند و قرار است تصوير پرمهرشان در رسانه ي تصويري ايران پخش گردد از عزيزان امانتدار، كوشا، صادق و وفادار بوده، هستند و خواهند بود و با پخش اين برنامه تنها ارزش اين عزيزان در نزد تمامي رهروان اين راه افزايش خواهد يافت.
ما رهروان عرفان حلقه اعلام مي داريم در صورتي كه غير از تعهد استاد عشق و دوستانمان موضوع ديگري پخش گردد كاملا باطل مي باشد، چراكه اين بزرگواران اعتراف عاشقي خود را ساليان سال است كه بيان داشته اند.
اطلاعات تكميلي در اين زمينه متعاقبا اعلام خواهد شد.
سخني با رهروان عرفان حلقه به قلم رهرو عرفان حلقه :
با عرض سلام خدمت تمامي دوستان محترم
به عنوان يك عضو كوچك سخناني را با وجودي سرشار از عشق و به قلمي ناقص برايتان مي نويسم، باشد كه توانسته باشم به شايستگي سخن عشقي را از دفتر معرفت بيان نمايم.
آگاه باشيد كه اين آزمايشي بزرگ براي تمامي ما مي باشد. تا چه اندازه به اين راه ايمان آورده ايم ؟ تا چه اندازه به استاد عشق خود اطمينان داريم ؟ آيا آموزه هاي اين عرفان خدامحور در وجود ما نهادينه گشته است ؟
بدانيم اگر همچنان در ظاهر مسايل هستيم و حركت ادراكي كه همانا حركت از ظاهر به باطن مي باشد را در وجود خود نهادينه نساخته باشيم، ممكن است كه با چنين بادهاي موسمي به گوشه اي خم گرديم و سرنوشت خود را تغيير دهيم. بدانيم اين خود الستي براي همه ي ما مي باشد . . .
در اين آزمون ما عشق، ايمان، وفاداري و امانتداري داري خود را محك خواهيم زد و مشخص خواهد گرديد كه آيا همسفر خواهيم بود در ادامه ي راه كه مسلماً شيريني ها و عظمت هاي بيشتري خواهد داشت ؟
اميد است كه در اين آزمون نيز سربلند بيرون باشيم و تمامي رهروان بزرگوار عرفان حلقه همچنان با تواني مضاعف در اين راه پايدار باشند و باري ديگر با اتمام اين آزمون ها همگي با هم و در وحدتي بي بديل باري ديگر آواز خوش عاشقي را سردهيم و شراب ناب الهي را از سرچشمه ي زلال معرفت بنوشيم تا بتوانيم در اقيانوس بي انتهاي عاشقي غرق و محو گرديم.

با تشكر و به اميد آزادي استاد عشق
رهرو عرفان حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر