۱۳۹۰-۰۳-۱۹

آیا فرادرمانی و ریکی مانند هم هستند؟


مقایسه فرادرمانی با ریکی:ریکی:درباره محیط دستوراتی دارد:

1.
نباید رو به مکان های آلوده باشیم و مکان باید پاک باشد.
2.
شمع یا عود روشن می کنیم.
3.
محیط باید ساکت باشد

قبل از انرژی دادن به خودمان 3 نکته مهم را باید رعایت کنیم:

20 
ثانیه اول:دست ها را زیر آب سرد می شوییم.
20 
ثانیه دوم:دست ها را حالت سپاسگزاری به چاکرا قلب می زنیم وضمن سپاسگذاری از خداوند.از ریکی.از همه کسانی که ما را در این راه کمک کردند و به خصوص از خودمان (که به بدنمان اجازه دادیم که کانال ریکی شود) دست ها را به سمت چاکرا چشم سوم می بریم و برمی گردانیم به سمت چاکرا قلب.
20 
ثانیه سوم:مراقبه و تعقیب مسیر ورود انرژی به بدن و ستونی از نور را تجسم که از چاکرای بالای سر وارد بدن می شود و به قلب و ریه ها و به دست ها و کف دست ها می رود. و بعد شروع می کنیم به چاکراهای بدنمان انرژی دادن.

نکته:در ریکی(2)و(3)و(4) باید سمبل هایی ترسیم کرد.فرادرمانی:در این مکتب، فرد از تمام توانایی‌ها و قابلیت‌های فردی کاملاً خلع سلاح شده و بدون داشتن هیچ گونه وسیله و روشی که بتواند آن را به خود نسبت دهد (پس از تفویض اتصال و لایه محافظ به درمانگر)، اقدام به درمانگری می‌نماید و در این راستا برای درمان و درمانگری از هیچ نوع تمرکز، تصور و تخیل، ذکر و مانترا، ترسیم سمبل، تلقین و روش‌های خود هیپنوتیزم و فن و تکنیک و نیت و... استفاده نمی‌شود و اصل و تنها شرط برای اتصال شاهد بودن است.
هدف از نوشتن این مطلب پیش داوری نیست و تنها قصد اطلاع رسانی است.همانطور که مشاهده می‏شود فن و تکنیک در ریکی استفاده می شود که می تواند ثابت کند فرادرمانی با ریکی متفاوت است.
 


با تشكر و طلب خير برگرفته از وب سايت "جواب های عرفان کیهانی(حلقه) 

۱ نظر: