۱۳۸۹-۰۷-۱۳

اشنایی من با فرادرمانی


بنام بی نام او



هــر يـک از مــا خـود مسيح عالميم هـــر اِلَـــم را در کــف خــود مرهميم



سلام



من میخواهم مقداری از تجربه خودم را که چگونه با عرفان حلقه اشنا شده ام را بنویسم ..

من در سال 1384 با این مکتب اشنا شدام و اصلا هیچ حال خوبی نداشتم هم روحی و هم جسمی .

چون از طرف پزشکان بیماریم رد شده بود و معـلوم است انسان در این موفع چه حالی داره .

مخصوصا که بیماری من خیلی هم عجیب بود یعنی در زمان کوتاهی به مدت دوماه عصب چشم چپ

من از بین رفته و چشم راست هم درحال از بین رفتن بود بقول دکتر ها من این اخرین امید است .

باید عمل کنید و مبلغ ..؟/؟؟ میلیون تومان و درصد بهبودی نیم درصد

است و همانطور که میدانید نیم درصد یعنی صفر.

البته قبلا از این اخرین عمل که قرار بود انجام بشه بیشتر از بیست بار رفتم لیز کردم که موی رگ های

چشمم که خون ریزی کرده بود را مسدود کنند که فایده نکرد .

این مسئله به این راحتی که نوشته ام نیست ولی شاید بتوانم کمی از حالم را که در اون زمان داشته ام

را بیان کنم.

با افسردگی کامل و نا امید منتظر اتفاقی که در انتظار من بود نشسته بودم .......

تا یک روز که از بهترین روز های زندگیم است بوسیله یکی از دوستان مادرم که ایشان در

مجموعه عرفان حلقه بوداند اشنا شدم .

من خودم چون اشتیاق زیادی به عرفان داشتم و بخواطر شغلی که داشتم و تدریس موسیقی ساز های

پوستی دف و تمبک و غیره ... را تدریس میکردم و کمی با مکاتب عرفانی اشنایی داشتم ....

برای من از این مکتب صحبت کردند و برای من خیلی از این مطالبی که ایشان گفتند جالب بود و غیر قابل باور ..

مثلا اين مکتب

درمان توسط درمانگر انجام نمي شود حلقه اي بنام حلقه وحدت (حلقه وحدت- حبل الله) که حلقه بسيار

هوشمندي مي باشد تشکيل مي شود ....

من برایم جالب بود که بدون نیاز به تمرکزي ، تجسم سمبل ، مانترا و هرگونه فعاليت اضافي ديگر..

این اتصال انجام شد و روند درمان من شروع شد و کاملا اولین تجربه من از این مکتب که همان شاهدی

باشد و بی طرف انجام شد ..

ز می بنوش و دل در شاهدی بند که حسنش بسته زیبر نباشد

حافظ

خوب اولش برایم سخت بود که باور داشته باشم بعد از این همه هزینه درمان و وقت گذاشتن برای درمان

پزشکی و رفع افسردگی و شک داشتن به همه چیز در گیری فکری و. . . . . .

ولی این چیزی بود که من تجربه کردم و انسان موجودی است که وقتی خود تجربه ای را انجام میدهد

به باور میرسد

پرنده مردنیست پرواز را بخواطر بسپار

با ارتباط گرفتن کم کم تمام مشگلات ذهنی من درست شد .

و با کمی صبر و اعتماد به خداوند و تسلیم شدن بیماریم ثابت شد و پیشرفت نکرد که بخواهد بد تر

از گذشته شود.و من این را کاملا تجربه کردم .

البته بیماری من چند زاویه داشت هم ذهن من بهم ریخته بود و هم جسم من از بین رفته بود و همانطور

که گفتم افسرده..

تعریف افسردگی با فرمت پی دی اف کلیک کنید

افسرده دل افسرده کند انجمنی را

نمودار درمانی شروع شد که توضیح ان را میسپارم به نوشته استاد طاهری در مورد نمودار درمانی ...

نمودار درمانی فرمت پاور پینت کلیک کنید

نمودار درمانی فرمت پی دی اف کلیک کنید



بعد از مدتی بعضی از بیمارهای من خوب شد و به بیماری های بینشی من رسید

که کاملا در مطالب استاد توضیح داده شده .

تمامی این نمودارها ی بینشی که در این فایل ها میبینید و تمامی دریافتی از بیماران بوده و با امار به ثبت

رسیده این نمودارها نوسان دارد ولی تمامی انها در پایان درمان کامل دارد و باید بیماران صبر داشته

باشند ما انتظار داریم که سریع نتیجه بگیریم ولی اینو فراموش کردیم که بیماری مشکلات زیادی برای

ما درست کرده که برای ترمیم ان زمان نیاز است و این زمان فرقی ندارد که چقدر طول بکشد..نتیجه

ان مهم است که درمان انجام میشود بی شک..

من خدا را شکر میگویم که در حال حاظر تمامی بیماری من درمان شده .

نتیجه من از این تجربه

باید یک لحظه دست از میشه نمیشه ها و ایا ها و غیره.... دست برداشت و تجربه کرد و با همین تجربه

شک را از بین میبرد و از این رحمت عام الهی است که می توانی به راحتی بهره برداری کنی و بدون استثنا

شامل حال همه انسان ها مي باشد .

عرفان در راه رسانيدن به اهداف شناسايي و آشنايي عملي با هوشمندي و شعور الهي . شناختن گنج

درون و رسيدن به دانش کمال . رهايي از گرفتاري در خويشتن . خدمت به خلق و آشنايي با عبادت عملي

و امکان تحقق بخشيدن به آن مي باشد .

من در کلاس ایشان خیلی چیز ها یاد گرفته ام صبر .خدا شناسی خودشناسی نزدیکی به خدا

دوست داشتن یا به تن واحده رسیدن و در عبادت من و کیفیت ان هم کاملا نزدیکی به خدایم را احساس

میکنم و فبلا حتی نماز هم نمیدانستم چیست البته میخواندم ولی میکانیکی بود نه کیفیتی و از استاد

عزیزم جناب اقای طاهری

ممنونم که تمامی اینها را بمن اموخت .

خیلی موارد دیگری را من از ایشان اموختم که در این مطالب واژه ای را نمیتوانم برای اموخته هایم پیدا کنم

و باز هم میگویم خدا را شکر

ارزوی مسیر کمال برای همگان را دارم و طلب خیر





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر