۱۳۹۵-۰۵-۰۴

ملاقات با محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
ملاقات با محمدعلی طاهری
رادیو فردا گزارش این قسمت سری برنامه های "ملاقات" را به استاد طاهری اختصاص داده است.
"ملاقات" روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.
بنیانگذار نظریه‌ای‌ است به نام «عرفان کیهانی» معروف به «عرفان حلقه» که در ادامه منجر به تاسیس گروه و موسسه ای به همین نام شد.
محمد علی طاهری که حامیان و هوادارانش او را استاد طاهری می‌نامند، جلسات و سخنرانی‌هایی را در پیوند با عرفان کیهانی با طب مکمل برگزار می کرد، اگرچه صاحب نظران علم پزشکی روش فرادرمانی آقای طاهری را تایید نمی‌کردند، اما روش‌ها و تعلیمات او در بیمارستان مسیح دانشوری تهران مورد مطالعه قرار گرفته بود.
با ادامه فعالیت‌های این گروه، شماری از مراجع تقلید شیعه با صدور فتواهایی، شرکت در جلسات سخنرانی و درمانی او را انحراف توصیف کردند.
آیت‌الله علی خامنه‌ای و آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از جمله مراجعی بودند که نسبت به ادامه فعالیت‌های عرفان کیهانی هشدار و فتوا دادند که در پی آن و در اردیبشت ماه سال ۹۰، آقای طاهری برای بار دوم بازداشت شد.
ارتکاب فعل حرام، توهین به مقدسات، تکثیر و توزیع آثار سمعی و بصری، دخالت در امور پزشکی و همچنین تحصیل مال نامشروع، اتهاماتی بود که آقای طاهری با آن روبرو شد.

رادیو فردا

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر