۱۳۸۹-۱۰-۰۸

پاسخ آقای نجفی به هجویات مطرح شده در سایت تابناک

پاسخ آقای نجفی به هجویات مطرح شده در سایت تابناک


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم


بسم الله الرّحمن الرّحیم




«هَلْ أُنَبِّئُكُمْ عَلَى مَن تَنَزَّلُ الشَّيَاطِينُ – تَنَزَّلُ عَلَى كُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ

آیا شما را با خبر کنم که شیاطین بر که برود می آیند – فرود آیند بر هر دروغگوی گناهکار».


(شعراء: 222-221)


در روزگاری قرار داریم که به قول مقام معظم رهبری، روزگار فتنه بوده و آنچه جامعه اسلامیمان بدان نیازمند است بصیرت و صداقت است. متأسفانه خط نفاق و منافقان با بهره مندی از هر وسیله و امکانی حتی ضمن توجیه تخریب حق به هر قیمتی از هر وسیله ی غیر اخلاقی و غیر اسلامی و حتی غیر انسانی بهره جسته و با حق مقابله می نمایند. چندیست در کشور عزیز اسلامیمان با رویکرد جدیدی از درمان بنام «فرادرمانی» و «سایمنتولوژی» آشنا شده ایم که در محافل علمی معتبر مانند دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران (ایران سابق) معرفی شده و مدارکی در اختیار فراگیران قرار گرفته است و از طرفی مطالب علمی آن در دانشگاه شاهد مورد دفاع علمی واقع و موفق به ثبت علمی شده است و نیز از طرفی در کثیری از مراکز کلینیکی تحت تست ها و آزمون های مختلف واقع شده است که نتایج بسیار مثبت آن در مجلات متعدد تخصصی علمی به اطلاع عموم رسیده است. این دو رشته علم نوین که توسط آقای دکتر محمد علی طاهری بنیانگذاری شده است، در کنگره ها و همایش های متعددی شرکت و پس از تأیید هیأت های علمی آن مراکز به اطلاع عموم رسیده است. لازم به یادآوری است از این دست می توان به همایش کشوری طب مکمل و جایگزین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره نمود که بازتاب گسترده ای در نشریات داخلی و خارجی داشته است.پس از دانشگاه ها و مراکز کلینیکی داخلی، کشورهای با سابقه در زمینه طب های مکمل مانند ارمنستان، آذربایجان و … با اطلاع از موضوع در رشته علم مذکور و انجام تحقیقات علمی مفصّل درخواست تشکیل دپارتمان های علمی در مجامع دانشگاهی و آکادمیکال خود نموده و با اعطای سه نشان دکترای افتخاری برای بنیانگذار این دو رشته طب مکمل، نهایت استقبال را از این دو علم نمودند که بازتاب حضور ایشان به صورتی گسترده در نشریات کاغذی و مجازی داخل و خارج کشور ثبت و انتشار یافته و باطلاع عموم رسیده است. در این جایگاه بر آن نیستیم تا در خصوص دو رشته فوق دفاع نموده و بر صحت و اصالت آن صحّه گذارم، چه آنکه درمان بیماری های متعدد خود که با این روش برای حقیر حجّت قلبی ایجاد نموده است. اما نکات مهمی در پیام های سراسر دروغ نشریات به واقع مجازی مطرح است که لازم است بدانها پاسخ دهم:


1- اینجانب دانش آموخته حوزه علمیّه و فرزند آیت الله العظمی حاج سیّد حسن حجّت کوه کمری (ره) و نوه حضرت آیت الله العظمی سیّد محمّد حجت کوه کمری (ره) بنیانگذار حوزه علمیّه حجتیّه قم و برادر شهید و برادر مفقود الجسد می باشم.

2- اینجانب پس از آیت الله العظمی والد معظّم، بر اساس حکم دادگاه مدنی متولّی شرعی و قانونی مدرسه مبارکه حجتیّه قم هستم.

3- نمی دانم کدام یک از اظهارات متن تبریک خلاف واقع می باشد که دوستان متعرض آن شده اند. لذا لازم است موضوع دریافت دکترا و بنیانگذاری دو رشته طب مکمل «فرادرمانی» و «سایمنتولوژی» توسط آقای دکتر محمد علی طاهری را به لینک های ذیل ارجاع داده، تا خداوند را بهترین شاهد و ملاک حق و باطل گرفته و قضاوت را به خدا و قلوب مؤمنان بسپارم.


سیّد مرتضی حجت کوه کمری (نجفی) – تولیت مدرسه حجتیّه قم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر