۱۳۸۹-۰۹-۱۹

وبلاگ جدید حرف راست





بسم الله الرحمن الرحیم


اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید







دوستان مخالف عرفان حلقه



سلام؛ که مجموعه عرفان حلقه همیشه برای شما آرزوی سلام و سلامت داشته است.


با توجه به دروغ های مطرح شده در وبلاگها و سایتهای شما، بر خود لازم دانستم تا پاسخی کوچک به مسائل مطرح شده بدهم.

1- در سایتها و وبلاگهای خود به شکل وسیع مطرح کرده اید که آقای لاریجانی گفته اند : آقای طاهری حتی نماز هم نمی خوانند.

قصد بیان جزییاتی را ندارم ، اما :

جناب آقای لاریجانی! شما شاید به یاد نداشته باشید نماز ظهر و عصر پنج نفره اقامه شده در کنار استاد طاهری را، البته خیلی دور نیست، اما شاید حافظه شما یاری نکند.



ولی برای یادآوری خدمتتان عرض می کنم که اگر شما به یاد ندارید، دکتر هاشمی نیز در این جمع پنج نفره بودند که نمازی را اقامه کردید، خواهش بنده این است که از جناب آقای دکتر هاشمی بپرسید که نماز خواندن استاد طاهری را دیده اند یا خیر ... اگر دیده اند و شما به یاد آوردید شرط مسلمانی این است که این دروغ خود را تکذیب کنید.



2- در سایتهای و وبلاگهای خود به شکل وسیع مطرح کرده اید که استاد طاهری چند میلیارد پول در بانکهای خارجی به نام اعضای خانواده خود دارند.



همینجا اعلام می کنم که "اخلاق" (اگر اعتقادی به اخلاق دارید) ایجاب می کند که یا مدارک حسابهای بانکی ایشان و یا خانواده ایشان را باید ارائه کنید و یا عذر خواهی نموده و از این به بعد دروغ نگویید.



راستی، اگر مدرکی مبنی بر حسابهای میلیاردی ایشان ارائه کردید، همه این پول از آن شما... قول می دهم! اما اگر در بررسی خود مدارکی مبنی بر بدهی ایشان به دوستانی یافتید، این بدهی را هم لطفا پرداخت کنید.



3- در سایتها و وبلاگهای خود به شکل وسیع مطرح کرده اید که ایشان در روزهای ابتدایی بازداشت خود، همه چیز را انکار کرده اند و گفته اند که همه حرفها را از کتابهای مختلف برداشته اند.



قطعا در این مورد هم ، منتظر ارائه مدرک از سوی شما هستیم. اگر اینگونه بود که ایشان را 66 روز نگه نمی داشتید، و هم اکنون فیلم اعتراف ایشان در شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده بود!



4- وبلاگ ezharezohoor.blogfa.com را ساخته اید و با سانسور کردن و جابه جا کردن مطالب مطرح شده در کمیته عرفان در چند سال قبل، صحبتها را طوری بازسازی نموده اید که بی سر و ته و بی معنا جلوه کند.



برادران و احیانا خواهران محترم!



همگی می دانند که با بازداشت استاد طاهری، یادداشتها، صداهای ضبط شده و ... از ایشان و از دفتر یکی از دوستان به سرقت رفت. جرم سرقت این آثار و این فایلهای صوتی، جای خود؛ جرم دستکاری در فایلهای صوتی و نوشته ها و ایجاد گفته های جدید از قول استاد طاهری جای خود.



شما خودتان هم نوشته های این وبلاگ را باور نمی کنید و این نوشته های دستکاری شده شما بیشتر شبیه شوخی و مزاح شده است.

حداقل تلاش کنید اگر دروغ می گویید ، مردم باور کنند. نه اینکه به سخره گرفته شوید.



دوستان محترم!

بیایید منصفانه به نقد اندیشه ها بپردازیم و کمتر دروغ بگوییم. همه ما در تعالیم استاد طاهری، آموخته ایم که روزی خواهد رسید که کارنامه اعمال تک تک ما نمایان می شود. بیایید کاری کنیم که آن روز شرمنده نشویم و سر به زیر نیافکنیم....



والسلام علی من اتبع الهدی
19 آذرماه 1389

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر