۱۳۸۹-۰۴-۳۰

اطلاعیه مهم

دوستان عزیز عمر این وبلاگ کوتاه بود و از تاریخ 10 مرداد ماه 1389، این وبلاگ *منحل* می شود و ازین پس تمام اطلاعیه های جناب استاد طاهری، از وبلاگ شخصی ایشان به آدرس

http://mohammad-ali-taheri.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالب این وبلاگ، صرفا جهت اطلاع¬ رسانی¬ های ضروری در خصوص عرفان کیهانی (حلقه)، طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و طرح سایر نظریات شخصی در حوزه ¬های مختلف علوم ارائه می¬ شود و بدیهی است برای هرگونه  استفاده از این مطالب و نقل قول آن (به هر صورت اعم از خبر رسانی، اعلام و ...) اخذ اجازه کتبی از اینجانب ضرورت دارد.

در ضمن، هر گونه نقد در حوزه¬ های فوق، منوط بر این که با رعایت امانتداری و بهره¬ گیری از کل مطلب و با تحلیلی کارشناسانه انجام شود، مورد استقبال است.

لازم به ذکر است اینجانب هیچگونه الزامی به پاسخگویی به اظهار نظر از سوی منابع یا نویسندگان ناشناس و مطالب و مباحث غیر کارشناسانه مندرج و منعکس در رسانه¬ های مختلف از قبیل وبلاگ¬ ها، روزنامه¬ ها و ...

را ندارم و از هر گونه پاسخ به آنچه با هدف ایجاد جنگ روانی، استهزاء، نشر اکاذیب، ترور شخصیتی و اهانت  مطرح می¬شود، پرهیز خواهم کرد.

اطلاعیه مهم:

در خصوص فعالیت مؤسسه فرهنگی هنری عرفان کیهانی و فعالیت های آن موارد ذیل را به اطلاع عموم می ¬رسانم:

اینجانب، به عنوان مدیر مؤسسه و محققی که سابقه تحقیقاتی در رشته¬ های مختلفی را داشته¬ ام و بدون هرگونه  سوءنظر و صرفا در چارچوب قانون و ارتقای سطح فکری و فرهنگی با عرضه طب های مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی و طرح نظریات علمی، اقدام به اشاعه و تعلیم فراگیران رشته ¬های فوق نموده¬ ام و با عنایت به این که کلیه اقدامات خود را در چارچوب¬ های قانونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده¬ ام، اکنون  بنا بر صلاحدید مقامات ذی¬صلاح، اتخاذ تصمیمات ذیل را اعلام می¬ دارم:

1- از تاریخ 89/5/10 برگزاری کلیه کلاس های عرفان کیهانی در کلیه نقاط ایران از سوی مربیان این مجموعه  ممنوع است و هرگونه تخلف در این خصوص، هیچگونه ارتباطی به اینجانب نخواهد داشت.

2- شورای هماهنگی عرفان کیهانی منحل اعلام می¬ گردد.

3- از تاریخ 89/5/10 کلیه دفاتر مربوط به توزیع محصولات فرهنگی مؤسسه عرفان کیهانی در کلیه نقاط ایران تعطیل خواهد بود.

4- به غیر از کمیته¬ های پزشکی، سایمنتولوژی، دامپزشکی، گیاه¬ پزشکی، علمی و سلولی-¬ ملکولی، سایر کمیته ¬ها  منحل اعلام می¬ گردد.



منبع : وبلاگ شخصی محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر