۱۳۹۹-۰۱-۱۹

سرکار خانم نسرین ستوده فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
سرکار خانم نسرین ستوده فروردین ۱۴, ۱۳۹۹
به نام خدا

سرکار خانم نسرین ستوده

مبارز راه آزادی

زحمات و مجاهدت های شجاعانه شما برای آزادی من در خلال سالها حبس اینجانب در بازداشتگاه ۲-الف از جمله حضور مداومتان با پلاکارد در زندان اوین )بدون هرگونه چشم داش تی و بدون این که حتی وکیل قانونی من باشید. این موضوع، بار دیگر زنده بودن ارزش اخلاقی حرفه وکال ت و تقدس این حرفه را در دفاع از حقوق قربا نیان دست ظالمی ن توسط وکلای آزاده به بهترین نحوی ثابت کرد( و مبارزه با ظلم و ستم در راه احقاق حقوق تضییع شده من و سایر زندانیا ن سیاسی، امنیتی و عقیدتی، و دفاع از حقوق بشر حماسه ای فراموش نشدنی است.

همچنین نگرانی های شما به هنگام ۱۷ بار اقدام به اعتصاب غذای من در بازداشتگاه، مبنی بر دست کشیدن از اعتصاب غذا بمنظور جلوگیری از وارد شدن لطمه جسمی به من را کسی فراموش نخواهد کرد. اما متاسفانه امروز مطلع شدم که شما در اعتراض به بی عدالتی برای چندمین بار اقدام به اعتصاب غذا نموده اید که بدینوسیله عاجزانه از شم ا درخواست میکنم همانگونه که در در آن زمان ها من نیز در مواردی به توصیه های شما توجه نموده و اعتصاب خود را خاتمه دادم شما نیز به این اعتصاب خاتمه بدهید و خانواده و دوستان خود را که به شدت نگران سلامتی شما هستند از این نگرانی برهانید.

در ضمن اطمینان خاطر داشته باشید که ندای آزادطلبانه شما به گوش آزاداندیشان جهان رسیده است .

مجددا برای آزادی زندانیان سیاسی، امنیتی و عقیدتی از زندان های ایران به علت عدم برخورداری از شرایط بهداشتی مناسب و جلوگیری از تلفات جانی این عده از همه نهادهای حقوق بشری و ذیربط درخواست رسیدگی و کمک عاجل دارم.

لازم به توضیح است که در ترمینولوژی به کار گرفته شده توسط اینجانب در شکایات، دفاعیا ت و خاطرات من، تعاریف به کار رفت ه در مورد زندانیان سیاسی ، امنیتی و عقیدتی که این عده را به اختصار زندانیان (ساع) نامیده ام، عبارتند از:

زندانی سیاسی : کسی که ایدئولوژی سیاسی و عقیدتی و عملکرد نظام هیئت حاکمه را قبول ندارد .

زندانی امنیتی : کسی که موجودیت و امنیت نظام هیئت حاکمه را در عمل به خطر می اندازد .

زندانی عقیدتی: کسی که نظام هیئت حاکمه به هر دلیلی عقاید او را قبول ندار د و عقای دش را برای بقای خود خطرناک تشخیص می دهد.

(در نتیجه ، این عده تحت تعقیب و حبس ، اذیت و آزار قرار گرفته و در نهایت آنها را در برنامه حذف قرار می دهد).

با آرزوی توفیق الهی

محمد علی طاهری

تورنتو: ۱۳۹۹/۱/۱۴ – ۲۰۲۰/April/2

رونوشت:

1. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
2. عفو بین الملل


منبع :    www.mataheri.com
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت عرفان کيهاني (حلقه)
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر