۱۳۹۷-۰۸-۱۱

10 آبان ماه چهلمین سالگرد بنيانگذاري عرفان حلقه توسط استاد محمد علي طاهري عزيز بر تمام همراهان عرفان کیهانی (حلقه) مبارك

به نام بی نام او
قابل توجه کلیه همراهان محترم عرفان حلقه
سالگرد بنيانگذاري عرفان حلقه بر تمام همراهان عرفان کیهانی (حلقه) مبارك

شكر خداوندي را كه عشق را به آدمي عطا كرد تا با كمك رحمتش راه رسيدن به او را بيابد . . .

درود بر بزرگ مرد عاشق، استاد محمد علي طاهري عزيز كه با ايثار خود درس عشق حقيقي و بي انتها را به شاگردانش مي آموزد و با صداقت كامل هرآنچه از يار به او رسيد را در اختيار مشتاقان قرار داد


      تو اي مرد حق، اي پايمرد           درود بر انديشه ي آسماني ات

       درود بر ايمان و عشق تو            كه عشقم بكرد اين چنين فزون

ببوسم آن دستان پرعشق تو       كه جز يار، هيچ نشانم نداد

بيا و بيش از اين، تر نكن چشمان من

بيا و تا كوي يار، تو باش رهنماي من

چه خوش ساعتي باشد آن زمان

كه با هم سردهيم آواز عشق

 




 10 آبان  سالگرد بنيانگذاري راه الهيِ عرفان حلقه توسط دانمشند بزرگ جهاني، استاد بزرگ حقيقت، استوار مرد راه عشق، صادق مرد خوش سخن، استاد محمد علي طاهري عزيز مي باشد . . .

بر دستان اين ابرمرد عاشق بوسه زده و خداوندگار را شاكر هستيم كه به واسطه ي اين مرد بزرگ راه حقيقي خود را بر ما نمايان ساخت . . .


استاد عشق بر شما درود مي فرستيم كه با عشق بي وصفتان ما تشنگان را به سرچشمه ي زلال الهي رهنمون گشتيد و ما را به گلستان الهي رهنمون گردانديد . . .

اين روز بزرگ را نخست به استاد عشق و سپس به تمامي همراهان عرفان حلقه تبريك عرض نموده و اميدواريم به ياري الهي اين ابرمرد زمانه هرچه سريع تر آزاد گشته و به جمع همراهان پرتوان عرفان حلقه بازگردند تا باري ديگر در كنار ايشان و با راهنمايي ارزشمندشان بتوانيم قله هاي كمال را بپيماييم. . .

اميدواريم همه ي ما همراهان عرفان حلقه بتوانيم با رعايت اصل امانتداري، با اشتياق از آموزه هاي اين بزرگ مرد صادق حفاظت نموده و ضمن كمك به رشد حقيقت الهي در جهان، بتوانيم بر گل هاي باغ عشق افزوده و آماده ي پذيرش عصر جديد زندگي و منجي موعود(عج) باشيم . . .

به واقع آموزه هاي ناب عرفان حلقه، راهي ست مطمئن براي حركت در مسير پرپيچ و خم كمال و استاد عشق با ذره ذره وجودش آن را بنا ساخته است، و اگر هر يك از كمالجويان همانند محققاني نكته سنج در تك تك سخنان ارزشمند ايشان تعمق نمايند

مسلما مي توانند به خداشناسي، خودشناسي و هستي شناسي صحيح دست يافته و روز به روز به عظمت خلقت خداوند بي همتا و ارزش وجودي خود پي خواهند برد.

درود خداوند و تمام هستي بر استاد محمد علي طاهري عزيز باد و انشاالله به ياري الهي باري ديگر بر سر كلاس درس عاشقي ايشان خواهيم نشست . . .


با سپاس و آرزوي آزادي استاد محمد علي طاهري عزيز و گسترش حقيقت در جهان
 

(( گروه سایت سایمنتولوژی_فرادرمانی ))

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر