۱۳۹۱-۰۳-۲۲

آخرین خبر از حکم استاد محمد علی طاهری نازنین, نشانی بارز از بی عدالتی


به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان حلقه
هیچ دستی بالاتر از دست او (خدا) نیست . . . .

با گذشت بیش از یکسال از بازداشت ناجوانمردانه استاد محمد علی طاهری نازنین که در نهایت ظلم در زندان به سر برده و تحت انواع فشارهای سخت قرار گرفته اند, ناجوانمردان دنیاپرست با حرکتی دیگر مرز ناجوانمردی نیز شکستند و دادگاه تجدید نظر را نیز همسو با خواسته های خود گرداندند.

در کمال بی عدالتی و ظلم, شاهد هستیم که دادگاه تجدیدنظر استاد محمد علی طاهری نازنین حکم کاملا ناعادلانه دادگاه اولیه این مرد نازنین را, بدون هرگونه تغییری در آن تایید نمود و با این رویداد مخالفان عرفان حلقه نشان دادند که برای پایمال نمودن انسانیت تمام مرزهای انسانی را به راحتی نادیده گرفته و از روی ترسشان برای مقابله با این عرفان خدامحور از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند.

در پی انتشار این موضوع, مخالفان کوردل عرفان حلقه نیز با شادمانی هایی از جنس خودشان و در راستای تشویش اذهان عمومی ضمن انتشار این خبر در برخی محافل رسمی که با حذف بخشی از حکم صادره و انتساب دروغی دیگر به مجموعه عرفان حلقه همراه بود, به گمان خودشان جشن پیروزی شان را برگزار نمودند.

در همین راستا به اطلاع عموم می رسانیم به دلیل عدم نتیجه گیری در دو دادگاه برگزار شده و عدم عدالت مندی در رده های اولیه قضایی ایران, تیم حقوقی مجموعه عرفان حلقه با اعتراض به حکم صادر شده, پرونده را به دیوان عالی قضایی ایران انتقال دادند تا شاید مسئولان عالی قضایی با دقت بیشتر و بر مبنای حقیقت به موضوع نگریسته و نسبت به ابطال یا تغییر حکم صادر شده اقدامی نمایند, تا لکه سیاهی که به واسطه ی حکم صادر شده در تاریخ ثبت گردید بی رنگ گشته و این مسئولان نشان دهند که سیستم قضایی ایران, سیستمی عدالت محور است و این اصل تنها یک شعار نمی باشد و در این سیستم انسان ها و حقوق آنها دارای ارزش می باشد . . .

رهروان عرفان حلقه ضمن محکوم نمودن حکم صادر شده, از مسئولان دیوان عالی قضایی کشور درخواست می نمایند تا با بررسی همه جانبه, به دور از جانبداری و مسائل پشت پرده, تصمیمی را بگیرند که بر مبنای حقیقت بوده و آنان را در پیشگاه حقیقت روسفید گرداند. شایسته است مسئولان دیوان عالی بدانند که استاد محمد علی طاهری نازنین به جهت فعالیت های زندگی بخششان و نظریه های ارزشمندشان بارها و بارها مورد تقدیر مجامع معتبر بین المللی قرار گرفته اند و در حقیقت ایشان و نظریاتشان افتخاری برای ایران و ایرانی می باشد و آنانی که در مقابل این راه قدعلم نموده اند, آنانی هستند که از آگاهی و سلامتی مردم در هراس می باشند و از اینکه از میزان انسان های تحت تسلطشان کاسته شوند و سرمایه های هنگفتی که با روش های مختلف و به واسطه ی ناآگاهی مردم به آنها دست می یابند کاهش یابند, با تمام قوایشان سعی دارند تا با انتساب انگ های بی اساس و دروغین و تشویش اذهان عمومی و مسخ افراد و شخصیت ها, چهره ی حقیقی استاد محمد علی طاهری نازنین و عرفان حلقه را مخدوش نموده و از این طریق بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند. شایسته است مسئولین محترم دیوان, به این نکات دقت نظر داشته و امیدواریم هیچ انسانی خدا را از یاد نبرده و همواره او را ناظر بر اعمال خود و حاضر در همه زمانها و مکانها بداند . . .

لازم به ذکر است برای جامعه عرفان حلقه هیچ حکمی به جز آزادی استاد محمد علی طاهری نازنین قابل قبول نمی باشد و شایسته است به آنانی که گمان می نمایند با به زندان افکندن این مرد بزرگ می توانند جلوی گسترش این راه رحمانی را بگیرند, اعلام نماییم که از زمان بازداشت استاد محمد علی طاهری عزیز نه تنها از میزان رهروان عرفان حلقه کاسته نشده است, بلکه به واسطه انتشار گسترده تر و توانمندتر اندیشه های ایشان با روش های مختلف, بر میزان رهروان این راه افزوده گردیده است و بدانید شما همان روسیاهان تاریخ هستید که به نام حق در مقابل حق شمشیر کشیدید و در صدد نابودی آن همت گماردید, در حالی که هیچ زخمی بر پیکره الهی کارساز نمی باشد و آگاه باشید وعده ی خداوند رحمان و رحیم حق است و هیچ شکی در آن نیست . . .

از رهروان محترم عرفان حلقه نیز تقاضا می شود ضمن اعلام تمامی ارتباطات مجاز برای استاد جان و مسئولان دیوان عالی قضایی ایران, در راستای گسترش صحیح و بی انحراف اندیشه های این مرد بزرگ همتی مضاعف داشته و در اعلام ارتباطات روح جمعی نیز کوشا باشند.



باسپاس و آرزوی آزادی استاد جان و رویش نهال حقیقت در دلهای بشریت و رفع مسخ از جامعه بشری

رهرو عرفان حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر