۱۳۹۷-۰۱-۰۸

بیماری ام اس ( #MS ) درمانی دیگر

به نام بي نام او
گزارش درمان
بیماری ام اس ( #MS ) درمانی دیگر

سلام 
من ام اس داشتم و قرار بود معادل صدوپنجاه قرص پردنیزون کرتن در هر نوبت بهم تزریق بشه که به طور کلی شش ماه زمین گیر میشدم .

 در نهایت پزشک گفته بود فقط میتونیم بیماری رو با این دوز کرتن کنترل کنیم و درمان نمیشه .

من ترسیده بودم و قبول نکردم چون تنها زندگی میکنم و کسی رو نمیتونستم مدت شش ماه به خاطر خودم به دردسر بندازم‌.
 از بیمارستان در اومدم و دو رو ز بعد توسط یکی از آشنایان با فرادرمانی اشنا شدم و هفته بعد به طور کلی علائم فلج حسی از بدنم رفت .

 الان یکسال میگذره که کاملا خوب هستم .و نه تنها بیماری بلکه افسردگیم هم به کلی از بین رفته و اول از خداوند که لطفش رو به بهترین شکل نشونم داد و دوم از استاد طاهری صمیمانه سپاسگذار هستم .

 مدارک قبلیم موجود هست . 

ام آر آی و آزمایشات که خدمتتون ارسال میکنم .

(بیمارستان فیروزگر بستری بودم)  خودم هم آماده هستم اگر لازم بود بیام که پزشک ها ببینن که کاملا سلامتم و بعد از اون درمان های بسیاری رو خودم به چشم خودم توسط فرادرمانی مشاهده کردم .

من حرفم این هست اگر دادگاه حقیقتا به دنبال برقراری عدالت هست یه اطلاعیه بزنن که کسانی که توسط فرادرمانی بهبود پیدا کردند با مدارک پزشکی جهت معاینه تیم پزشکی معتمد دادگاه به هر جایی که دادگاه تعیین کنه مراجعه کنن.








#گزارش_درمان
#گزارش_فرادرماني_سايمنتولوژي_درمان
#Gozaresh_Darman
#gozareshdarman
www.gozareshdarman.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر