۱۳۹۷-۰۱-۱۱

ولادت باسعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان  محترم عرقان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
سالروز ولادت نوراني يار پيامبر و امام اول شيعيان " حضرت علي(ع) " مولي الموحدين و  روز بزرگداشت مقام پدر


 چون مي روي بي‌من مرو اي جان جان بي‌تن مرو
وز چشم من بيرون مشو اي مشعله تابان من
تا آمدي اندر برم شد کفر و ايمان چاکرم
اي ديدن تو دين من وي روي تو ايمان من
اي جان چو ذره در هوا تا شد ز خورشيدت جدا
بي تو چرا باشد چرا اي اصل چارارکان من
اي شه صلاح الدين من ره دان من ره بين من
اي فارغ از تمکين من اي برتر از امکان من




مناسبت ها بهانه اي هستند براي بيان احساساتي که در گلو حبس اند ، هر چه نيک مي نگريم هر مناسبت خاطره تو را زنده مي کند .... و امروز روز پدر است و ياد آور اينکه در سنين بزرگسالي ما ، تو پدرانه دست ما را گرفتي و قدم به قدم با ما پيش آمدي تا راه رفتن را بياموزيم. بد خلقي هاي ما کودکان بزرگسال را با لبخندي پر از آرامش پاسخ دادي ...

زندگي سرشار از شک و ترديد ما را به صلح رساندي و آموختي که چرا بايد دست يکديگر را بگيريم ، چرا بايد پشت هم باشيم چرا حتي دشمن ما، دوست ما است .
آموختي که عشق زميني تنها بهانه اي است براي  درک وحدت و از خود بيرون آمدن  آموختي که اين دنياي وارونه که براي خود ساخته ايم با اصل راه چقدر فاصله دارد آموختي و آموختي اما براي اين آموختن از خانواده ات گذشتي ، از فرزندانت از همسرت  و از مادر ابراهيم يک قرباني کرد و تو چندين قرباني ....

و اين خود نشان مي دهد که به آنچه گفته اي يقين داشته اي و همين است که مستقيم به نور مي نگري و بر نمي گردي .... آرامش چهره ات ، کلام نافذت ، انديشه الهي ات همه درس است . راه که مي روي درس است ، صبوري ات ، نگاهت، خنده ات درس است . و امروز حبس بودنت درسي بزرگ است .
آيينه عاشورا را در عمل اثبات کردي و درسي که دادي در عمل نشان دادي و هيچ گاه اين درس از ذهن بشر پاک نخواهد شد.

خداي را سپاس که در دوره اي مي زي ايم که داشتن چنين پدري را تجربه مي کنيم.

پدر معنوي بشريت روزت مبارک باد
از طرف فرزندان چشم انتظارات
با آرزوي سلامتي و طلب خير براي استاد جان و آزادي ايشان
گروه سايت سايمنتولوژي_فرادرماني
{jcomments off}

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر