۱۳۹۷-۰۱-۰۸

بیماری شکستگی انگشت پا ترک سیگار

به نام بي نام او
گزارش درمان
بیماری شکستگی انگشت پا ترک سیگار

سلام
من دو سال پیش از ناحیه انگشت دوم پای چپ مصدوم شدم. از همون لحظه مصدوميت، فرادرمانی اعلام کردم و چند دقیقه هم روی موضع یخ گذاشتم. تمام مدت تا رسیدن نزد پزشک درد چندانی نداشتم. پس از مراجعه به پزشک و انجام رادیولوژی مشخص شد که شکستگی از نوع داخل مفصلی هست و دکتر گفت که باید جراحی بشه و پین گذاشته بشه، وگرنه در حرکت مفصل مشکل ایجاد ميشه.

اما من نپذیرفتم که جراحی بشم و دکتر برام آتل فلزی گذاشت. اما گفت که انگشتت درست جوش نميخوره و دامنه حرکتت محدود میشه و مسئوليتش با خودته.

فردای آنروز به یکی از دوستانم گفتم که درمان با ذهن اشتراکی برام اعلام کنه و خودمم سه هفته روزی چند بار فرادرمانی گرفتم. بعد از سه هفته پیش دکتر رفتم و دوباره رادیولوژی نوشت. با دیدن عکس دوم چشمای دکتر گرد شد و با تعجب گفت این که خوب شد.

عکس اول و دوم را میفرستم. هرچند عکس دوم به دلیل اینکه رادیولوژیست موقعیت عجیبی برای عکاسی از پای من لازم داشت و من هنوز درد داشتم، عکس خوبی از آب در نيومد ولی جوش خوردگی دقیق استخوان رو نشون ميده.

علاوه بر درمان شکستگی استخوان، به لطف خدا و کمک فرادرمانی تونستم همزمان سیگارم رو هم ترک کنم که الان که نگاه میکنم، کاملاً برام غیرمنتظره بود.

 نزدیک به ۱۴ سال سیگار میکشیدم، در دو سه سال آخر رسونده بودم به روزی ۳ تا ۵ نخ که خوب از سه نخ کمتر نمیتونستم. ولی تو اون دوره به دلیل شکستگی پا یک روز نتونستم برای خرید سیگار برم و فردای اون روز هم که سیگار خریدم، همسرم گفت تو که یک روز نکشیدی، ديگه نکش. من هم دیدم بد نميگه. لااقل به امتحانش می ارزید.

البته یک هفته اول تمایل زیادی داشتم که به لطف خدا کم کم فروکش کرد.

ميدونم اين ترک، مثل ترک سیگارهای معمولی نبود که با کشیدن یک نخ دوباره شروع بشه.
چون قبلاً از این ترک ها داشتم. بعلاوه خیلی ها رو دیدم که بعد از سالها پرهیز با یک نخ سیگار به جای اولشون برگشتند.

اما من شاید بیشتر شبیه یک آدم معمولی شدم که ممکنه یک روز یک سیگار بکشه، ولی فردای اون روز تمایل برای مصرف سیگار نداشته باشه. درواقع یکی دوبار این موضوع رو امتحان کردم و امروز ميدونم که به لطف خدا پرهیز من از سیگار به خاطر ترس از گرفتاری مجدد به این اعتیاد نیست. و واقعاً به خاطر این تغییر ساختاری خدا رو شاکرم و امیدوارم لایق تداوم این لطف الهی باشم و هیچگاه به گذشته برگشت نکنم.

خدای بزرگ را سپاسگزارم که مرا در مسیر آشنایی با عرفان کیهانی قرار داد که علاوه بر درمان ارتقای بینش و درک من از جهان هستی و معرفت حق را موجب شد. برای استاد بزرگوارم محمدعلی طاهری عزیز طلب خیر و آرزوی آزادی دارم.

#گزارش_درمان
#گزارش_فرادرماني_سايمنتولوژي_درمان
#Gozaresh_Darman
#gozareshdarman
www.gozareshdarman.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر