۱۳۹۴-۰۵-۲۳

خانواده محمدعلی طاهری درمورد یکی از شاگردان میگویند

خانواده محمدعلی طاهری درمورد یکی از شاگردان میگویند
شهناز نیرومنش که همه جا با عنوان نماینده آقای طاهری حرف می زند نماینده ما نیست
آذردخت طاهری، خواهر محمدعلی طاهری روز پنج شنبه ۲۲ مرداد در مصاحبه با روز آنلاین گفت: متاسفانه یک خانمی است که از شاگردان برادرم بود که جزواتی را بیرون برده، ایشان قبل از بازداشت برادرم بیرون آمده. او جزوات را هم دستکاری و منتشر کرده. حالااین جزوات شده مبنای صدور ارتداد و حکم اعدام برای برادر من. تا جایی که برادرم در دفاعیه اش هم می گوید که یکی از شاگردان من که جلای وطن کرده در نوشته های من دست برده و آن نوشته های دست برده شده در اختیار سپاه قرار گرفته.
وی ادامه داد: همان جزوه جعلی و دستکاری شده را به ۳ تن از علما نشان دادند آقای مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و گرگانی و آنها بر مبنای همین فتوای ارتداد دادند.."
خانم طاهری در پایان می گوید که محمدعلی طاهری و خانواده او هیچ نماینده ای در داخل یا خارج از کشور ندارند: «یک خانمی است به اسم شهناز نیرومنش که همه جا با عنوان نماینده آقای طاهری حرف می زند.او نماینده ما نیست، محمدعلی طاهری هم وکیل دارد هم خانواده که می توانند درباره او اطلاع رسانی کنند و وپی گیر وضعیت او هستند. ما رسما از رسانه ها می خواهیم اگر خبری درباره وضعیت برادرم می خواهند به وکلا یا خانواده او مراجعه کنند نه به کسانی که به دروغ خبر مرگ برادرم را اعلام می کنند ونشریه ای مثل دیلی تلگراف هم این دروغ ها را منتشر می کند. بعد هم که مادر من جوابیه می دهد و ناچار می شود تکذیب کند به ما اتهام می زنند که بله خانواده آقای طاهری تبانی کرده اند و او در زندان مرده و.. وضعیت یک زندانی را هیچ کسی بهتر از خانواده او و کیل اش نمی داند، کسانی که برای بهره برداری های شخصی خود دروغ پراکنی می کنند جان یک انسان را در زندان به خطر می اندازند."
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر