۱۳۹۴-۰۵-۲۵

با توجه به همراهی جناب آقای خلیلی...

بِسْم الله الرحمن الرحيم
با سلام به همراهان عزیز
احترما بعرض میرسانیم با توجه به همراهی جناب آقای خلیلی به عنوان وکیل دیگر پرونده عزیزمان و همکاری وکلای محترم پرونده با عنایت به پرودگار امید می رود در دادگاه تجدید نظر در برطرف کردن سوتفاهمات و شبهات نسبت به اتهامات وارده به فرزندمان موفق بوده و شاهد براىت وآزادى ایشان باشیم چراکه از دادگاه عادل و اسلام محور چیزی جز این انتظار نمیرود.
بار دیگر نیز اعلام می کنیم که مراقب همان دست های پشت پرده پرونده سازی ها علیه استاد طاهری باشیم چر كه ا دربخشی از حکم اعدام آقای طاهری آمده : یکی از دلایل فساد وی حضور عناصر وابسته به وی در مقابل دادگاه انقلاب که موجب اغتشاش و اخلال در نظم عمومی شده میباشد . با توجه به برداشتهای مقام قضایی هرگونه حضور و تجمع بدون مجوز قانونی کار ما را در مرحله تجدید نظر سخت تر میکند . لذا از کلیه کسانی که حفظ جان آقای طاهری برایشان ارزش دارد خواستاریم دعوت افراد ناآگاه و احیانا مغرض را برای حضور در خیابان نپذیرند .که می کوشند که تا با ایجاد تهییج و تحریک دیگران راهی برای پیشبرد اقدامات و فشار های سازمان یافته شان و احکام نااستوار خود علیه استاد طاهری و شاگردانش بوجود آورند. در ذیل اشاره به آخرین بیانیه مشترک وکلای محترم پرونده میکنیم.
اخیراً مشاهده می شود در فضای مجازی از سوی برخی افراد و جریانات مشکوک دعوتهایی جهت برگزاری تجمع در اعتراض به صدور حکم اعدام آقای محمدعلی طاهری منتشر می شود ، همانگونه که پیشتر هم از سوی خانواده و وکلای ایشان اعلام گردیده ، آقای طاهری مکرراً اعتقاد والتزام خود را به اصول و فروع و ضروریات دین مبین اسلام ونیز پایبندی اش به نظام ، قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور اعلام داشته و از هر گونه رفتار و کنش سیاسی پرهیز می نموده وهمیشه مقید بوده و هست که کلیه اقدامات خود و شاگردانش باید در چارچوب قانون و با احترام به هنجارهای نظام صورت پذیرد و به همین سبب کلیه فعالیتهایش اعم از تشکیل کلاس و یا چاپ کتاب و غیره را با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می داده و در هر موردی که مجوزی صادر نشده از انجام آن کار چشم پوشی کرده است .
لذا خانواده ، وکلا و شخص آقای طاهری اعتقاد راسخ دارند که برگزاری هر نوع تجمعی بدون کسب مجوز از مراجع قانونی صلاحیتدار مضر به حال آقای طاهری و روند پرونده و تلاشهای حقوقی وکلا و دوستان وی بوده و ممکن است سبب ایجاد بهانه و دلیلی علیه آقای طاهری قلمداد شود .
و از آنجاییکه رأی صادره غیر قطعی و قابل فرجامخواهی است و با توجه به فقدان ادله شرعی و قانونی کافی در اثبات اتهام متهم و نیز تجربه دیگر پرونده های مشابه ، امید فراوان به نقض این رأی در دیوانعالی کشور می رود . بنابراین از کلیه افرادی که با حسن نیت و به قصد حمایت از آقای طاهری قصد چنین اقدامی دارند درخواست می شود جداً از حضور دراین نوع تجمعات خودداری کرده تا در فضایی آرام و بدون تنش و صرفاً حقوقی شرایط برای نقض رأی و آزادی آقای طاهری فراهم گردد.
محمود علیزاده طباطبایی - سعید خلیلی

صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
منبع خبر : عزت طاهری Ezat Taheri
https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/802943496487336?fref=nf
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر