۱۳۹۴-۰۵-۳۱

فراخوان مادر محمدعلی طاهری برای حضورهوادارن پسرش در قم

گروه خبري سايت
فراخوان مادر محمدعلی طاهری برای حضورهوادارن پسرش در قم
بِسْم الله الرحمن الرحيم
همدلان و ياران عزيز:
همگى مى دانيم كه فتواى آيات عظام مكارم شيرازى و صافى گلپايگانى مستند و بهانه اصلی صدور حكم إعدام براى فرزندم قرار گرفته است . او انسان مسلمانى است كه بارها شهادتين را برزبان آورده و اعتقاد كامل و راسخ خود به دين مبين اسلام و فروع دين ، كلام وحيانى قرآن ،نبوت پيامبراكرم(ص) به عنوان خاتم أنبياء،ولايت أئمة و معصومين عليهم السلام ومنجى عالم بشريت را بارها بيان داشته است.
افرادى بددل با طرح سوالاتی جهت دار و انتساب مطالبی جعلی و دروغين به فرزندم موفق به گرفتن چنين فتواهايى از محضر این بزرگان شده اند كه نشانگر وجود اراده هایى نيرومند سياسى-امنيتى درپرونده فرزندم وبه سخره گرفتن نظام قانونى كشوربوده و حتى قدرت خود را به رخ مى كشند كه نشان دهند كه گرفتن حكم شرعى در اين مملكت به اراده آن ها بستگى دارد .
لذا از همه شما دوستداران ، شاگردان و همه کسانی که به دنبال حقیقت و دفاع از مظلومید و به بی گناهی فرزندم شهادت می دهید از راه دور و با دلی پرخون تقاضامندم با عزيزانى همراه شويد كه به محضرحضرات عظام أبت الله مكارم شيرازى و أبت الله صافى گلپايگانى شرفیاب شده و درخواست تجديدنظردر فتواهايى دارند كه مستند حکم اعدام آقای محمدعلی طاهری واقع شده است.
از دور بر شما سلام و درود می فرستم و چشم انتظار به ثمر نشستن تلاشهای شما و آزادی فرزندم هستم .
عزت طاهری Ezat Taheri
https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/805786792869673?fref=nf
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر