۱۳۹۲-۱۱-۳۰

هدایت من معنوی!

هدایت من معنوی!

من معنوی ماست که دارد ما را هدایت میکند.

ما حواسمان نیست، اگر برگردیم به عقب میبینیم یک سری از ماجراها انجام شده که ما اصلاً دلیلی برایش نداریم و نداشتیم!

یا مثلاً حتماً دوستان همه تجربه داشتند که در یک مسأله ای هر کاری میکنیم به نتیجه نمیرسد و نمیشود!
مدام ما اصرار میکنیم ولی آن چیزی نمیشود که میخواهیم بعد دلیلی برایش پیدا نمیکنیم و عصبانی هم میشویم و بهم میریزیم!

اما بعد از مدتی که از آن ماجرا فاصله میگیریم، میبینیم اگر آن ماجرا آنطور که ما میخواستیم میشد، راهمان کلاً عوض میشد و اصلاً الان اینجا نبودیم و مسیر دیگری رفته بودیم!

اما ماجرای حکمت الهی هم وجود دارد و ضمن اینکه من مسیر خودم را میروم طوری مسیر را قرار میدهند که حکمت الهی در مورد من هم جاری میشود و در مورد آن یکی هم جاری میشود!

اینجاست که میگویند خدا وسیله ساز است!
یعنی خودش نازل نمیشود، بیاید دست من را بگذارد جایی و بگوید این حکمت من!

پس باید وسایلی را فراهم کند که اشتیاق ما جواب بگیرد، چه مثبت و چه منفی!

دوره 5
استادمحمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر