۱۳۹۹-۱۲-۲۱

اطلاعیه آموزش مجازی دوره نظام قدیم

 به نام بي نام او

قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)

گروه خبري سايت

اطلاعیه آموزش مجازی دوره نظام قدیم

دی ۲۸, ۱۳۹۹

به نام خدا


با سلام و نثار دعای خیر


بدنبال اقدامات مخربانه پیرامون مجموعه عرفان حلقه و تهاجمات همه جانبه و گسترده برنامه ریزی شده به اینجانب ئ عرفان حلقه، همچنین با توجه به اینکه بسیاری از همین افرادی که به بهانه های استادم کجاست؟ و امانتداری اندیشه های طاهری و… که در روی صحنه مرا تکذیب میکنند و فیک میخوانند و … در پشت صحنه این کارزار ناجوانمردانه زمام امور آموزش های مجازی عرفان حلقه را با چهره های ناشناس و مجهول الهویه و شبکه های فیک در در دست دارند؛ تا هم از این طریق ارتزاق کنند و هم اینکه بتوانند آنرا به انحراف کشیده و از مسیر اصلی خود دور کنند. از اینرو، عده ای از دوستان مجموعه با مواجه شدن با چنین اوضاعی و عدم اطمینان از شبکه های مجهول آموزشی و عدم شناخت از مربیان معتمد درخواست گذرانیدن دوره مجازی نظام قدیم را از طریق آکادمی طاهری داشته اند که من نیز امکانات لازم را برای این دسته از عزیزان فراهم کرده ام که دوره نظام قدیم را(به هر دلیلی از جمله کمی سخت تر و مفصلتر بودن از دوره نظام قدیم و…)را از طریق تلویزیون عرفان حلقه و سایر امکانات موجود دنبال نموده و حلقه ها را از طریق اینجانب و آکادمی پشت سر بگذارند. در این رابطه نکاتی را به اطلاع همراهان عزیز مجموعه میرساند:


✅ جلسات درس تلویزیون طی دو هفته متوالی پخش می‌گردد تا همراهانی که پیش از این تاریخ ثبت نام می‌کنند، امکان استفاده از این سری از دوره‌ها را داشته باشند. دوره ها طلق برنامه های مشخص بازپخش خواهند داشت.


✅ شهریه شرکت در کلاس‌های مجازی نظام قدیم در ایران (گذراندن دوره با شبکه ماهواره‌ای تلویزیون عرفان حلقه، اپلیکیشن اختصاصی و صفحات مجازی):


       ۵۰ هزار تومان


– هزینه اخذ فایل سرتیفیکیت فرادرمانی:


        ۲۰ هزار تومان


– هزینه اخذ فایل سرتیفیکیت تشعشع دفاعی:


        ۲۰ هزار تومان


– هزینه دریافت فایل مدارک مربیگری: (مدار مربیگری های فرادرمانی، سایمنتولوژی، عرفان حلقه و موجودات غیر ارگانیک به دو زبان فارسی و انگلیسی شامل فایل هشت مدرک با بارکد شناسایی آکادمی)


        ۲۰۰ هزار تومان


✅ شهریه شرکت در کلاس‌های مجازی نظام قدیم خارج از ایران (گذراندن دوره با شبکه ماهواره‌ای تلویزیون عرفان حلقه، اپلیکیشن اختصاصی و صفحات مجازی):


         ۱۰ دلار (یا یورو در اروپا)


– هزینه اخذ فایل سرتیفیکیت فرادرمانی:


        ۵ دلار


– هزینه اخذ فایل سرتیفیکیت تشعشع دفاعی:


        ۵ دلار


– هزینه دریافت مدارک مربیگری:


        ۱۰۰ دلار


تبصره: کلیه مدارک معرفت‌پژوهان در داخل و خارج از کشور  به دو زبان فارسی و انگلیسی و با مهر و امضای اینجانب و آکادمی و بارکد مربوطه صادر می‌شود.


 


✅ برنامه دوره‌ها مطابق آخرین جدول پخش تلویزیون عرفان حلقه ارائه شده است که با راه‌اندازی سایت آموزش مجازی نظام قدیم، زمانبندی دقیق‌تر آن نیز مشخص خواهد شد( در این جدول، حلقه تیک شخصیتی حذف شده است).


 ✅کلیه کسانی که برای ثبت نام در دوره های نظام قدیم و یا نظام جدید به مربیان معتمد دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق کانال پشتیبانی آکادمی طاهری(تورنتو) برای نظام قدیم و نظام جدید ثبت‌نام نموده و در سایت آکادمی، مشخصات خود را وارد کنند. لازم به ذکر است سایت نظام قدیم آکادمی نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.


✅ امکان صدور مدارک توسط آکادمی برای کسانی که دوره‌ها را گذرانده‌اند و در حال حاضر فقط درخواست دریافت مدرک نظام قدیم آکادمی را دارند و یا مربیانی که قصد دارند بدون اینکه درگیر صدور مدرک و هولوگرام و … شوند و برای صادرکردن پایان‌نامه مشکل هولوگرام دارند و… می‌توانند صدور سرتیفیکیت فرادرمانی و تشعشع دفاعی را برای شاگردان خود به آکادمی سفارش بدهند و یا شاگردان خودشان شخصا اقدام کنند و ئدارکشان را از آکادمی بگیرند.


    ✅برای صدور سرتیفیکیت حتما به عکس نیاز می باشد که  به زودی با راه‌اندازی سایت امکان آپلود کردن عکس و مشخصات فراهم خواهد شد.


   ✅ تا اطلاع ثانوی این مورد از طریق ایمیل اینجانب با سابجکت / عنوان «دوره آموزش مجازی نظام قدیم» انجام می‌شود.


✅ پایان‌نامه‌های قدیمی صادر شده معتبر هستند بجز مواردی که از هولوگرام‌های جعلی استفاده شده  که البته در صورت تمایلاین عزیزان  برای آنها نیز پایان‌نامه جدید صادر می‌شود.


✅ درضمن به اطلاع می‌رساند، اینجانب و خانواده‌ام در جریان چاپ هیچ‌گونه کتاب، هولوگرام و پایان‌نامه نیستیم و هر گونه ادعایی در این مورد و ارتباط با من و یا خانواده ام برای انجام این کار و یا داشتن مجوز از بنده و… قویا تکذیب می‌شود.


✅ مربیان تا اطلاع ثانوی از پایان‌نامه‌ها و هولوگرام‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند استفاده کنند. ولی چون به هر حال آکادمی از چاپ هولوگرام‌های متفرقه توسط اشخاصی که برخی از آنها نیز با طرح‌های جعلی و مغایر با طرح اصلی چاپ شده نمی‌تواند موافق باشد، در نهایت صدور سرتیفیکیت را برای مربیان عزیز مجموعه چه برای نظام قدیم و چه در آینده برای نظام جدید عهده‌دار خواهد بود. این باعث می‌شود تا اصالت مدارک صادره به طور کامل حفظ شود و افراد با خیال راحت این مدارک را در اختیار داشته باشند. لازم به ذکر است که آکادمی همراهی و همکاری همه مربیان عزیز، به ویژه برای نظام جدید، را می‌طلبد و به همین دلیل اقدام به آموزش مربی و صدور مدرک مربیگری میکند. منتهی مربیانی که هدفشان اشاعه عرفان حلقه اصیل می‌باشد، نه چارچوبی دستکاری و تحریف شده و من درآوردی. از این رو، تمام تلاش اینجانب پس از آزادی از  حبس ظالمانه…نجات عرفان حلقه از دست منفعت‌طلبها و خودشیفته‌ها و مصادره‌گرها و … بوده که باعث شده حتی مرا فیک بنامند و انکار کنند و روزی دیگر بدلی و روز دیگری …


بنابراین برای نجات این طعمه از دندان‌های تیز و برنده شکارچیان فرصت‌طلب از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد و بر دوستان و همراهان حقیقی عرفان حلقه نیز لازم و واجب است که در این امر مهم نهایت همکاری و لطف را نموده تا نجات عرفان اصیل حلقه از چنگال این اهریمنان تحقق کامل پیدا کند.


✅کسانی که دوره‌ها را گذرانده و مایلند از آکادمی مدارک خود را دریافت کنند می‌توانند فقط برای دریافت مدارک یا طی کردن مجدد دوره‌ها و یا هر دو ثبت‌نام کنند.



✅همه افراد می‌توانند برای گذراندن دوره نظام قدیم (از طریق تلویزیون عرفان حلقه) و جدید نزد مربیان معتمد خود ثبت‌نام کنند و مربیان نیز می‌توانند برای گرفتن سرتیفیکیت دوره‌های نظام قدیم شاگردان خود، اخذ مدارک را به آکادمی سفارش دهند.


✅ کلیه کسانی که به مربیان معتمد دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق کانال پشتیبانی آکادمی طاهری (تورنتو) برای نظام قدیم و نظام جدید ثبت‌نام نموده و در سایت آکادمی، مشخصات خود را وارد کنند


لازم به ذکر است سایت نظام قدیم آکادمی به زودی راه‌اندازی می‌شود.


✅ دریافت لایه‌ها و حلقه‌ها با همان ترتیب تعیین شده که در جدول مربوطه اعلام شده و بازهم در سایت آموزش مجازی نظام قدیم، تلوبزیون و… اعلام خواهد شد و رعایت این روال ضروری است.


✅ تجدید حفاظ‌ها و حلقه‌ها برای افرادی که دوره‌ها را گذرانده‌اند، لازم نیست ولی در صورت تمایل یا احساس نیاز به این امر می‌توانند  با هر برنامه‌ای که مایلند (حتی برنامه‌ی روزانه) مجددا در ارتباط تجدید حفاظ‌ها و حلقه‌ها قرار بگیرند و هیچ محدودیتی ندارد؛ ضمن اینکه اشکالی هم ندارد.


✅سایر مطالب ضروری از طریق ادمین روابط عمومی آکادمی اطلاع رسانی خواهد شد.


با آرزوی توفیق الهی


بنیانگذار عرفان کیهانی حلقه: محمد علی طاهری


تورنتو: ۲۰۲۱/۱۷/Jan مصادف با ۲۸/دی/۱۳۹۹


منبع :    www.mataheri.com

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com

صفحه رسمي سايت عرفان کيهاني (حلقه) 

www.instagram.com/ErfaneKeihani

www.telegram.me/erfanekeihani

@erfanekeihani


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر