۱۳۹۹-۱۲-۲۱

سرکار خانم شهناز نیرومنش

به نام بي نام او

قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)

گروه خبري سايت

سرکار خانم شهناز نیرومنش

آبان ۶, ۱۳۹۹

به نام خدا

سرکار خانم شهناز نیرو منش

با سلام و نثار دعای خیر

احتراما، پیرو پیام صوتی- تصویری شما به اطلاع میرساند:

عید سال ۹۲ بصورت تصویری در مورد وارد کردن انحرافاتی(مانند حلقه مثبت۳) از ناحیه شما در حضور شهود صحبت کردم و شما متعهد شدید به انحراف خاتمه بدهید و یک بار دیگرهم تلفنی صحبت کردم. خلاصه اطلاعیه ای صادر نمودید ولی پس از برگشت من به زندان مجددا به همان روال انحرافی ادامه دادید که اکنون به آن انحرافات و تعقیرات در عرفان حلقه نام دریافت های شخصی را می دهید. در حالیکه قرار نیست کسی دریافت های شخصی خود را وارد عرفان حلقه بکند و آنرا از اصالت بیندازد.

در سال ۹۳ از امنیتی ترین بازداشتگاه امنیتی ایران برای شما نامه دادم که به صورت کاملا محرمانه به آقای احمد شهید گزارشگر حقوق بشر ایران تحویل بدهید. این کار را بصورت ناقص و لو رفته و علنی انجام دادید که فقط نشان داد شما شخص مورد اعتماد من هستید. در ضمن بصورت غیرمستقیم اینگونه وانمود کردید که جانشین من بوده و اگر دیگران اینگونه برداشت کرده اند نظر خودشان بوده در حالیکه در محافل خصوصی چنین القائاتی را داشته اید. کسانی را هم که به شما تذکر دادند آنها را حکومتی خواندید.

در سال ۹۵ مجددا از این بازداشتگاه امنیتی به شما نامه دادم که من زنده هستم با ذکر نشانی هایی که فقط من میدانستم و شما. اما باز هم توجه نکردید و به طرح موضوع مرگ من در زندان ادامه دادید و در خلال همه این سالها به خانواده ام، وکلا و هر کسی را هم که تلاش نمود شما را از این اشتباه عمدی خارج کند، برچسب حکومتی زدید و به نامه من هم ،کوچکترین توجهی نکردید.

در اوایل سال ۹۸ بصورت تصویری با شما صحبت کردم و شما مرا مورد سوال و جواب قرار دادید و نشانی خواستید که بدانی من خودم هستم!!! و… بالاخره پس از مدتها پذیرفتید. اما باز هم در گروهی که در طی این سالها به گرد خود جمع کردید، حقایق ماجرا را از آنها مخفی نموده و در پشت صحنه به آنها مطالب دیگری را در مورد حقیقت این قضیه القا نمودید و مرا تحت کنترل و… جا زدید که من از همه فعالیتهای پشت صحنه مطلع بودم.

پس از آزادی از زندان با شما در حضور شهود(مانند دفعات قبلی) در چند نوبت صحبت کردم و با توجه به مسائل پیش آمده و اطلاعاتی که از داخل بازداشتگاه در مورد شما و جزوه منتسب به شما که بر اساس آن برای من کیفرخواست نوشته و صادر شده بود و از طرف شخص شما در اختیار محافل امنیتی قرار گرفته بود و موضوع اصرار چند ساله مبنی بر شهید شدن من در زندان داشتید که پرونده مرا در محافل حقوق بشری و بین المللی بایگانی کرده بود و… باعث شده بود تا مجبور باشم شما را مورد آزمایش قرار بدهم تا بلکه دست خود را بهتر باز میکردید. در نتیجه موضوع باز گردانیدن تردیدمارک ها و آنچه را که توسط شما و موسسه اینتریونیورسال که تاسیس کرده بودید، مصادره شده بود(یا از دید شما حفظ شده بود)، شدم که این موضوع باعث شد که شما با پیچانیدن بنده و وکیلی که به شما معرفی کردم برای ماه های متوالی سر باز بزنید و بهانه های مختلفی را بیاورید که شرح کامل آن موجود است و عاقبت هم چهره اصلی خود را نشان دادید و رسما امتناع کردید. تا بالاخره در اطلاعیه چند ماه قبل هم که فرمودید اینها نزد شما به امانت است و من هم رسما اعلام نمودم که به وکیل من تحویل بدهید. ولی با کمال تعجب اکنون اطلاع میدهید که چند روز مهلت باقی است و پس از این هر کسی میتواند آنرا به نام خود بکند(که قطعا این اشخاص از دید من از قبل مشخص هستند و …). جالب است که می فرمایید یک سال و نیم است که منتظر من هستید تا امانتی ها را تحویل بدهید واقعا که… شما در خلال این مدت علیرغم توضیحاتی مبنی بر همکاری برای بازگردانیدن این بقول خودتان امانتی ها که ارائه کردید جز بهانه جویی و کارشکنی هیچ نوع همکاری نکردید. در ضمن در خصوص اینکه من خواسته ام که شما چیزی را امضا کنید که پس از آن بتوانیم شما را تحت تعقیب قانونی قرار بدهیم ، صرفا دروغ محض است و نشان میدهد که بدنبال حل مسئله نیستید بلکه به دنبال مظلوم نمایی و توجیه خود در انظار دیگران می باشید.

آنچه که مسلم است اگر من سراغ آنچه را که مصادره کرده و کارهایی را که انجام داده اید و… را نمیگرفتم، حتما طاهری رحمانی بودم، همان استادی که تا قبل از دستگیری برای او اشک میریختی و شستشوی مغزی نشده بودم ولی الان که حفظ مجموعه باعث شده نظم و دیسیپلین و… حاکم شود. من شدم آقای طاهری ۱۵ سال قبل!!! در حالیکه شما تا ۱۰ سال پیش در کنار من و عضو شورا بودید و مدام استاد استاد میکردید و استاد طاهری شناسی راه انداخته بودید. ولی با طرح موضوع برگردانیدن امانتی ها به یکباره همه چیز فروریخت و من شدم آقای طاهری شستشوی مغزی شده و تحت کنترل. البته برای عده دیگر طاهری فیک و… این هذیان ها دیگر پاسخگوی مسئله نیست و تفکر دایی جان ناپلئونی(یا معادل آن برای شما: عمه بانوی حکومتی) که همه را حکومتی و شستشوی مغزی شده و تحت کنترل و… قلمداد کند، دیگر گذشته است بخصوص اینکه اظهارنظرهای شما دیگر اعتباری ندارد و سابقه شما بکلی مخدوش است(موضوع کشته شدن من و…). بنابراین بهتر است از دو پهلو صحبت کردن و حالا بماند ، حالا سرجای خودش، حالا … اجتناب کنید و رو راست عمل کنید. علیرغم ادعای شما مبنی بر کناره گیری از عرفان حلقه همچنان فعالیت و درآمد شما از این طریق است و همه در جریان نحوه فعالیت های خیریه اینتریونیورسال هم هستند.

شما اگر واقعا به دنبال حل موضوع می باشید، کماکان میتوانید با وکیل من هماهنگی بفرمایید(صرف نظر از اینکه ایشان وکیل چی هستند، حکومتی هستند و یا هرگونه بهانه جویی دیگری). اما اگر این امانتی ها را به دست دیگران بسپارید، مطمئن باشید متهم به خیانت در امانت و وارد کردن ضربه به این مجموعه از این طریق و… خواهید شد به غیر از سایر اتهامات وارده.

اما گذشته از همه اینها، خود شما بهتر میدانید که من همان طاهری هستم که فقط میخواهم آبروی عرفان حلقه و این مجموعه حفظ و از دست سوء استفاده گرها و فرصت طلبان و… در امان باشد و قصد درگیری با کسی را هم ندارم و چیز زیاد و یا نامعقولی نیز از شما نخواستم. همانطوریکه میدانید بازجو و شکنجه گری را هم که بدنبال ترور من بود نیز بخشیدم. اما اگر پای مبارزه در میان باشد، تا آخرین نفس در عرصه مبارزه علیه ظلم و ستم از ناحیه هر کسی که باشد خواهم ایستاد. مطمئن باشید که از من مبارزتر پیدا نخواهید کرد. بنابراین خواهش میکنم تهدید به مبارزه نکنید. ضمن اینکه کارهایتان به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

این توضیحات هنوز در برگیرنده سوالات اصلی از شما نیست و پیشنهاد میکنم موضوع را خاتمه بدهید و وارد سناریو های دیگری نشوید تا بلکه همه پیز سربه مهر باقی بماند و صحبت از شکستن سکوت نکنید که این منم که تا کنون سکوت کرده ام نه شما.

در خاتمه بنده از هر گونه طرحی به منظور رسیدن به وحدت و خاتمه بخشیدن به کینه ورزی ها به هر دلیل و علتی استقبال میکنم و منتظر راهکار عملی از جانب شما برای رفع مصادره هستم.

    با آرزوی توفیق الهی

    بنیانگدارعرفان کیهانی حلقه: محمد علی طاهری

تورنتو: ۲۷/ اکتبر/ ۲۰۲۰

مصادف با ۶/۸/۱۳۹۹

مبع :    www.mataheri.com

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com

صفحه رسمي سايت عرفان کيهاني (حلقه) 

www.instagram.com/ErfaneKeihani

www.telegram.me/erfanekeihani

@erfanekeihani


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر