۱۳۹۶-۰۴-۲۳

صد و دومين تجمع اعتراضى مدنى شاگردان و خانواده استاد طاهرى در كانادا

گروه خبري سايت
صد و دومين تجمع اعتراضى مدنى شاگردان و خانواده استاد طاهرى در كانادا



بنام خداوند رحمان رحیم

صدو دومین گردهمایی حق طلبی خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری بی گناه که درخواست ازادی حقوقی و قانونی ایشان است، را بارها به گوش مسئولین مربوطه رساندیم و پاسخی نشنیدیم.

ایا باور کنیم که واقعا برای اخرین بار جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدعلی طاهری برگزار شده است ؟

ایا تشکیل دادگاه مجدد با همان اتهامات برای فردی که اساسا حکم منع تعقیب داشته ،منطبق با قانون اساسی است؟

ایا بازداشت غیر قانونی و ادامه حبس انفرادی معلم مظلوم بعد از اتمام ۵ سال محکومیت تحمیلی ناعادلانه و پرداخت جریمه نقدی ، عدل اسلامی است؟

ایا یک انسان بی گناه در کشور مدعی قانون مندی به حقوق بشر چند بار با یک نوع اتهام، باید محاکمه شود؟

همچنانکه وکیل محترم استاد طاهری بردبار در تار يخ16 اسفندماه 95 فرمودند :

دادگاه رسیدگی به کیفر خواست پرونده اقای طاهری مبنی بر فساد فی الارض تشکیل شد اما با توجه به اینکه دیوان عالی کشور یک بار این اتهام را در مورد ایشان نقض کرده است، به همین دلیل رسیدگی مجدد به آن جنبه قانونی ندارد.

اما قانون گریزان بیماردل ، به نقشه های خود ادامه دادند، اتهامات کذب تکراری بی اساس را بر ایشان تحمیل کردند و استاد مظلوم با وجود شرایط غیر انسانی حبس انفرادی بیش از شش سال، بار دیگر به دفاع از خود پرداخت و لایحه دفاعیه مکتوب خود را در پاسخ به کیفرخواست کذب و موهومی تقدیم دادگاه کرد.

تکرار قانون شکنی ضابطین ، اساسا، ضد حقوق انسانی و بر هم زننده اعتبار قوه قضایی و دیوان عالی کشور است. . استاد هم اگر دفاع کردند ، بدلیل روحیه انسان دوستی و عارفانه شان است. در واقع باید از این ضابطین شکایت کرد تا در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند. به همه مقامات قوه قضاییه یاد اوری می کنیم که تمامی نوشته و گفته ها و فعالیت های استاد طاهری قانونی و با مجوز وزارت ارشاد بوده، چه شد که ناگهان ایشان مفسد فی االرض شدند و از تدریس در دانشگاههای معتبر راهی زندان انفرادی شدند و چرا اهمیتی به دادگاه دیوان عالی کشور و مراجع تقلید که ارتداد و افساد فی الارض را نقض کردند،

داده نمی شود. چگونه مجدد همان اتهامات به معلم مظلوم وارد شد. تا به چه هنگام ، قو قضاییه ، اجازه دخالت ها، فشارها و سناریوی تکراری عده ای خودسر را میدهد و زمان اجرای قانون اساسی و حقوق بشر کی فرا می رسد.

ما شاگردان محمد علی طاهری به اموزه های انسانی و الهی و خدا پرستی ایشان شهادت می دهیم و خواستار ازادی سریع و بی قید و شرط ایشان هستیم.

قوه قضاییه:: 

فقط حکم آزادی آزادی طاهری آزادی شرعی حقی قانونی
فقط حکم برا ئت قانون حرمت عدالت
فقط حکم برا ئت قانون حرمت عدالت




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر