۱۳۹۶-۰۴-۳۰

صدو سومين تجمع اعتراضى مدنى شاگردان وخانواده استاد طاهرى در كانادا

گروه خبري سايت
صدو سومين تجمع اعتراضى مدنى شاگردان وخانواده استاد طاهرى در كانادا

بنام خداوند رحمان رحیم

افریدگار هستی بخش که برای بی پناهان مظلوم چنان رَهِ پنهان بنماید که کس آن راه نداند.



امروز صدو سومین بار است که ما خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری گرد هم امدیم تا همچنان دادخواهی وی را به گوش جهانیان برسانیم .

بارها اعلام کرده ایم که ایشان اساسا بدون هیچ جرم اثبات شده ای، بيش از شش سال مظلومانه و بلا تکلیف در شرایط غیر انسانی در حبس انفرادی به سر می برند.

چنانکه وکلای محترم اعلام داشتند :

دیوان محترم عالی کشور به صراحت درخصوص اتهام افساد فی الارض موضوع را به طور کل ساقط می نماید ، با این وصف دادگاه محترم چگونه و به چه مجوزی مجدداً اتهام افساد فی الارض نسبت به موکل را تفهیم و آخرین دفاع را اخذ می نماید؟

بنابراین تفهیم مجدد همین اتهام به موکل نه تنها برخلاف شرع مقدس و قانون بوده است بلکه به نوعی بی اعتنایی به رای دیوان محترم عالی کشور – که بالاترین مرجع قضایی کشور است – می باشد. لذا اعتراض خود را نسبت به آن مجدداً اعلام می داریم.

اری اساسا تفهیم چنین اتهامی صحیح، قانونی، انسانی و شرعی نبوده است.
استاد طاهری مظلوم در دفاعیه خود بیان کردند که استنادات و مدارک اثباتی کیفرخواست در هیچ دادگاهی به اثبات نرسیده و متأسفانه دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده نیز بدون توجه به این موضوع تا کنون این اسناد و مدارک مجعول و ساختگی را پذیرش و ضمیمه نموده است که هرگز به اثبات نرسیده است.

ایشان در اخرین دفاعیه مظلومانه اش در پاسخ به کیفرخواست کذب و موهومی از تمامی معاندین خودسر به دادگاه الهی و مردمی شکایت کرده و مردانه وسر بلند، حق ازادیش را می طلبد. دفاع از جرمهای ثابت نشده و منع تعقیب شده از طرف دادگاه در برابر شگرد های غیرقانونی، غیرشرعی و نامتعارف ضابطین گمراه به تفصیل مکتوب و ثبت شده است.

هفت سال بی‌عدالتی و ظلم به یک انسان عارف موحد که سراسر وجودش محبت و نوع دوستی‌ است در تاریخ ایران وبشریت ، چنان ثبت شده است که هیچ کلامی‌ قادر به بیان این همه درد و رنج تحمیل شده بریک انسان نیست. شرم در برابر این هجمه از ستم، شرمگین شده و حتی کلمات فرای شرم و ننگ هم یارای انتقال این انبوه نقض مستمر حقوق انسانی را ندارد.

همین امروز وظیفه انسانی و شرعی مراجع محترم تقلید و مقامات دولتی و قضایی وامنیتی است که به چنین بی عدالتی پایان دهند تا دربرابر خدا و مردم سرافکنده نباشند.

ما دانش آموختگان مکتب عرفانی عشق و صلح به تمامی آموزهای خدائی و انسانی‌ ایشان که موجب حق طلبی و عدالت جویی است ، شهادت میدهیم و یقیین داریم که ایشان بی گناه است و باید شرعی و قانونی هر چه سریعتر بی قید و شرط آزاد شوند.





قوه قضاییه
فقط حکم آزادی آزادی طاهری شرعی حقی قانونی
فقط حکم برا ئت قانون حرمت عدالت
فقط حکم برا ئت قانون حرمت عدالت

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر