۱۳۹۵-۱۱-۲۴

یورش ماموران امنیتی به منزل معصومه صادقی یکی از شاگردان محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
یورش ماموران امنیتی به منزل معصومه صادقی یکی از شاگردان محمد علی طاهری

 یورش ماموران امنیتی به منزل معصومه صادقی یکی از شاگردان محمد علی طاهری



ساعاتی پیش قریب به ده تن از ماموران امنیتی و لباس شخصی با حمله به یکی از کلاس های عرفان حلقه در اصفهان قریب به بیست نفر را دستگیر می کنند و مربی آنها خانم معصومه صادقی را با خود به مکان نامعلومی منتقل می کنند .


به گزارش رادیو فرهنگ و به نقل از یک منبع مطلع و نزدیک به خانواده معصومه صادقی یکی از شاگردان محمد علی طاهری , پس از گرفتن عکس از تک به تک اعضای کلاس مذکور و شناسایی و گرفتن تعهد آنها را آزاد می کنند ولی بلافاصله بعد از دستگیری معصومه صادقی به منزل شخصی وی هجوم برده و با خدعه و نیرنگ خود را مامور پست معرفی کرده که دختر ایشان درب منزل را به روی آنها باز نمی کند و زمانی که با اصرار فراوان این امکان برای آنها فراهم نمی شود با زور و به طرز وحشیانه ای قفل منزل را شکسته و داخل منزل می شوند.

لازم به ذکر است که ماموران امنیتی طبق گفته همان منبع مطلع وابسته به اطلاعات سپاه بودند که بعد از ورود به منزل تمامی اسباب و وسایل خانه را به نحو وقیحانه ای مورد کنکاش قرار داده و همه خانه را به هم می ریزند.

در این بین دختر خانواده از آنها حکم تفتیش منزل را می خواهد که بر سر وی فریاد می زنند و او را تهدید به دستگیری می کنند و می گویند اگر حرفی بزنی تو را هم دستگیر می کنیم , مادر تو را دیگر آزاد نخواهیم کرد و مطمئن باش که برایش حکم سنگینی خواهیم برید.



لازم به ذکر است که ماموران امنیتی در هنگام ورود به منزل پنج آقا و یک خانم بودند که بدون توجه به خواهش های دختر معصومه صادقی قفل های کشوهای وسایل شخصی شان را شکسته و همه چیز از قبیل کارتهای شناسایی,کارت ملی , کارت ماشین,شناسنامه ها , لبتاپ,تلفن های همراه ,سند خودرو و .... را ضبط کرده و همراه خود برده اند.





این منبع مطلع به رادیو فرهنگ می گوید که آنها حکم تفتیش منزل همراه خود نداشتند و در تمام حین بازرسی بدون اجازه از تمامی اسباب و وسایل و کلیه اتاق های منزل فیلمبرداری می کنند و در حالی که دختر خانواده حجاب مناسبی نداشته از آنها می خواست که لااقل اجازه بدهند که پوشش مناسبی تنش کند اما با فریاد کشیدن و پرخاشگری شوک عصبی و فشار روانی شدیدی به دختر ایشان وارد می کنند که بعد از خروج آنها از منزل حال وی بد شده و توسط یکی از همسایه ها به  بیمارستان منتقل می شود.


 تصاویر مربوط به لحظاتی پس از یورش ماموران اطلاعات سپاه به منزل معصومه صادقی می باشد.




رادیو فرهنگ
https://goo.gl/XjrTu8
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر