۱۴۰۰-۰۱-۲۹

پاسخ استاد طاهری در رابطه با نام حلثه ها

 به نام بي نام او

قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)

گروه خبري سايت

پاسخ استاد طاهری در رابطه با نام حلثه ها




دقیقا یادم هست استاد همیشه می‌گفتند افرادی که حلقه‌ها را ندارند، اسم حلقه را به زبان نیاورند و به علت عدم وجود حفاظ حملاتی دارند و همینطور ارتباط‌های فیگوردار که هر دو سبب تقلید ناخواسته می‌شود. بنده هم در فرادرمانگاه تاکید داشتم افرادی که حلقه ندارند از ذکر نام حلقه‌ها خوداری کنند، آیا این تخلف است؟


به نام خدا


در فرادرمانگاه دقیقا فرادرمانگیران باید بدانند که روی آنها چه کاری می‌شود، از سمت چه جریانی است و باید بدانند که نتیجه نهایی آن ثبت و ضبط می‌شود.

فرادرمانگاه باید به فرادرمانگیر معنی فرادرمانی و فرادرمانگری را تفهیم کند وگرنه خوب شدن افراد (موضوع انسان، بیماری و تحول از کتاب انسان از منظری دیگر) اصلا هدف نیست.

اگر من گفته باشم نام حلقه را نبرید در مورد کسانی بوده که بیرون‌ریزی دفاعی شدید داشته‌اند و نه به طور کلی، حتما استناد خودشان را برای من بفرستند. برای مثال، اگر شما اسم حلقه فرادرمانی را نبرید، چه کسی می‌داند شما راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید و به ویژه این‌ روزها که اسامی هم مصادره شده و نام فرادرمانگاه هم می‌تواند مشمول این مصادره‌ها باشد.

بنابراین، موضوع فرادرمانی لازم است با شفافیت تمام و تعلق آن به عرفان حلقه تفهیم شود و هرکس که به کسی مراجعه می‌کند در بدو امر باید بداند که با چه جریانی روبروست و همینطور سایر حلقه‌ها به ویژه آنها که نیاز به کسب اجازه دارند. انجام ارتباط قونیه هم اشکالی ندارد و توضیح خواهم داد.

ویترین و برچسب فرادرمانگاه باید کاملا مشخص و معین باشد تا جای هیچگونه شبهه‌ای نباشد.

در این مورد به امید خدا آیین‌نامه‌ای صادر خواهم کرد که فرادرمانگاه ها هم از پیاده کردن هرگونه سلیقه‌ای مصون بماند.

با طلبخیر

محمدعلی طاهری

۲۵ فروردین ۱۴۰۰


منبع: کانال روابط عمومی عرفان کیهانی حلقه⏬

‏ https://t.me/ErfaneHalghe_RavabetOmoomi


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com

صفحه رسمي سايت عرفان کيهاني (حلقه) 

www.instagram.com/ErfaneKeihani

www.telegram.me/erfanekeihani

@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر