۱۳۹۸-۱۰-۲۰

اطلاعیه خطاب به مجموعه 26 - 8 - 1398

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اطلاعیه خطاب به مجموعه 26 - 8 - 1398 
به نام خد ا
دوستان عزیز مجموعه عرفان حلقه
با سلام و نثار دعای خیر
همانطوری که مطلع هستید در روزهای اخیر یکی از مربی های عرفان حلقه آقای فریدون رزم آور،  در شرایط جاری و با نهایت سوءاستفاده از شرایط ویژه امنیتی پیرامون بنده و اطلاع کامل از عدم  امکان پاسخگویی من به واسطه این وضعیت و محدودیت های بنده، با اقدام به فرار ی رو به جلو  بمنظور پوشش دادن به خیانتها، انحرافات، طرح ادعاهای بی اسا س مبنی بر داشت نارتباط و رسالت ویژه از طرف من!!! بمنظور سوءاستفاده های گوناگون و...، 
همکاری موثر با مامورین امنیتی در خلال سالهای گذشت ه بر علیه اینجانب با این هدف که زنده از  دست آنها خارج نشوم تا بتواند به مقاصد صرفا مادی خود برسد و .. . که در این برهه نیز تحت  عنوان طرح سوال و انتقاد اقدام به نشراکاذیب، تهمت و افترا و دنبال کردن طرح توطئه از قبل  طراحی شده و هماهنگ جدیدی با ... نمودند که در نهایت، پس از چند روز تحمل بی احترامی ای ایشان به این مجموعه سرانجام امروز، اخراج ایشان ا ز سمت شاگردی اینجانب و عضویت در  این مجموعه را به طور رسمی خطاب به نامبرده ابلاغ گردید.

از اینرو، به شما دوستان محترم مجموعه، ضمن اطلاع این موضوع د رجهت جلوگیری سوءاستفاده  های آتی نامبرده، خواهشمند است از معرفی افرادبه ایشان به عنوان مربی عرفان حلقه خوداری و به همه توصیه نمایید که مراقب باشند افراد خائن، فرصت طلب، غیر امانت دار و... با مظلوم  نمایی،آنها را وارد ماجراهای توطئه آمیز و منافقانه نکنند و فریب حمایت های سایتها و افراد جعلی را نخورند. با توجه به آشکار شدن این دسیسه ها انتظار می رود از این پس فعالیت های مشکوک  و سم پاشی ها و .. . از طریق اینگونه سایتها و اشخاص )فیک( به شدت رو به گسترش بگذارد که  درخواست میکنم به اینگونه سایتها و اشخاص پاسخی داده نشود تا همه بدانند که باید با  شخصیت حقیقی خودباید به میدان بیایند نه از طریق پنهان شدن در پشت چهره های جعلی و  تاخت و تاز شجاعانه از این طریق!! !

با آرزوی توفیق الهی

محمد علی طاهر ی
2019 - 11-17 میلادی برابر با 26 - 8 - 1398 خورشید ی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر