۱۳۹۶-۰۶-۰۳

بازداشت ٨ تن از اعضای عرفان حلقه در نجف‌آباد / دو تن در مکان نامعلوم به سر می‌برند

گروه خبري سايت
بازداشت ٨ تن از اعضای عرفان حلقه در نجف‌آباد / دو تن در مکان نامعلوم به سر می‌برند
«فریبا کارشناسی» به همراه ٧ تن از شاگردان عرفان حلقه، دو روز گذشته در شهر نجف آباد اصفهان بازداشت شده‌اند.

«فریبا کارشناسی» از شاگردان محمدعلی طاهری با هجوم ماموران امنیتی به یکی از جلسه‌های عرفان حلقه در یک منزل مسکونی، روز سه‌شنبه ٣١ مردادماه ١٣٩۶ بازداشت شده است.

یک منبع مطلع در همین زمینه به «رادیو فرهنگ گتنبرگ» گفته است: «اعضای هفت نفره کلاس که همه خانم بودند را با قید تعهد آزاد کردند و به آنها گفته شد برای دادگاه فراخوانده خواهند شد، ولی خانم «فریبا کارشناس» را بازداشت کردند و سپس منزل وی را مورد تفتیش قرار دادند.»

در همین حال یکی از سایت‌های خبری وابسته به سپاه پاسداران روز سه شنبه با انتشار این خبر مدعی شده بود: «خانم مستر فعال به بازداشتگاه پلیس اخلاقی تحویل گردید و بقیه اعضاء با اخذ تعهد آزاد شدند. در این میان یک سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط گردید.»

شایان ذکر است، روز دوشنبه هفته گذشته ٢٣ مردادماه ١٣٩۶، «محمدحسین زعفرانی» از دیگر شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان نیز پس از هجوم خشونت‌آمیز ماموران لباس شخصی به منزل مسکونی‌اش بازداشت شده بود.

گفته شده “شامگاه دوشنبه ۲۳ مردادماه مأموران امنیتی به طرز وحشیانه‌ای با اسحله به منزل محمدحسین زعفرانی یورش بردند، اما او در منزل نبود. از خانواده‌اش خواستند تا به او اطلاع دهند خود را معرفی کند. ساعاتی پس از تماس تلفنی، محمدحسین زعفرانی که در مسافرت خارج از شهر به سر می برده، اطراف اصفهان با مأموران قرار می‌گذارد که همان‌جا او را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.”

همچنین گفته می‌شود نزدیکان «امیر قاسمی» که روز دوشنبه ٢٣ مرداد ١٣٩۶ در شهر «بهارستان» اصفهان بازداشت شده بود نیز در بی‌خبری از او به سر می‌برند.

از سرنوشت احتمالی و مکان نگهداری «امیر قاسمی» و «محمدحسین زعفرانی» تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاع دقیقی در دست نیست.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر