۱۳۹۵-۰۸-۰۲

تکذیب شایعه ملاقات با محمدعلی طاهری توسط همسر خانم زیبا محمدیان

گروه خبري سايت
تکذیب شایعه ملاقات با محمدعلی طاهری توسط همسر خانم زیبا محمدیان
شایعه ای مبنی بر ملاقات خانواده محمدعلی طاهری با او در زندان اوین و صحت حال جسمی این اندیشمند زندانی در فضای مجازی منتشر شد. این شایعه اندکی بعد توسط همسر محمدعلی طاهری تکذیب شد.

خانم زیبا محمدیان، همسر محمدعلی طاهری شامگاه شنبه یکم آبان ماه در گفتگو با یک تلویزیون فارسی زبان گفت: «من آخرین تماسی که با آقای طاهری داشتم، یکشنبه گذشته بوده، از یکشنبه پیش تا امروز که یکم آبان هست، هیچ اطلاعی از ایشان ندارم، نه تماس تلفنی گرفتند و نه حضوری با ایشان ملاقات داشتم، به هیچ عنوان. »

همسر محمدعلی طاهری تاکید کرد: «خبری هم که گفته شده که بنده ملاقات داشتم با ایشان، کاملا غلط هست و تکذیب می کنم. و من از صحت و سلامت ایشان هیچ خبری ندارم.»

وی با بیان اینکه یک هفته است که در بی خبری مطلق از بنیانگذار عرفان حلقه به سر می برد، خاطرنشان کرد:« هیچ خبری از ایشان ندارم، نمی دانم کجا هستند و حتی نمی دانم بیمارستان هستند یا زندان اوین. اطلاعاتی هم که به من می رسد نمی دانم درست است یا غلط. »

گفتنی است با گذشت ۲۶ روز از اعتصاب غذای محمدعلی طاهری و بی خبری از وضعیت سلامتی او، تلاش های شاگردانش برای اطلاع از حال او تا کنون بی نتیجه مانده و در همین راستا سه تجمع هواداران محمدعلی طاهری در مقابل بیمارستان بقیه الله توسط ماموران امنیتی به خشونت و ضرب و شتم کشیده شده است.

زیبا محمدیان: از یکشنبه گذشته ۲۵ مهر، هیچ گونه اطلاعی از وضعیت آقای طاهری ندارم




https://www.youtube.com/watch?v=uHqHGcNDPFE
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر