۱۳۹۴-۰۷-۲۱

روح الله زم فرزند مدیرکل سابق حوزه هنری نوشت

گروه خبري سايت
روح الله زم فرزند مدیرکل سابق حوزه هنری نوشت
در برابر اعتصاب غذای محمد علی طاهری سکوت کرده اند ،چون از خودشان نیست
روح الله زم، فرزند محمدعلی زم مدیرکل سابق حوزه هنری، در صفحه شخصی فیس بوک خود از خطری که جان محمد علی طاهری را به واسطه اعتصاب غذا تهدید می کند ابراز نگرانی کرد.
او در نوشته خود به نوعی اعلام کرد که چون محمد علی طاهری از دید نظام جمهوری اسلامی خودی محسوب نمی شود، دست و پنجه نرم کردن او با مرگ برای آنان اهمیتی ندارد.
روح الله زم نوشت: چندی پیش برای یک زندانی که بیش از ۸ سال حکم داشت و می‌خواست ۵ ساله از زندان خارج شود، جنجالی به راه انداختند که نگو و نپرس! ولی برای اعتصاب غذای ۶۰ روزه یک زندانی، همه سکوت کرده‌اند، چرا؟ «چون از خوشان نیست!»او نگرانی عده ای از توافق هسته‌ای به دلیل فراموشی اوضاع وخیم حقوق بشر در زندان‌ها را به جا دانست و عنوان کرد: فعالان سیاسی و حقوق بشر هم هنوز بهت‌زده توافق هسته‌ای ایران با غرب هستند، عده‌ای هم به دنبال کاسبی و ساخت و پاخت با حضرت آقا برای ورود به قدرت، و در این میان افراد بی‌گناه در میان نگاه ناظران در زندان‌ها تحت فشارهای فزاینده روحی و جسمی قرار دارند.
فرزند محمدعلی زم، مدیرکل سابق حوزه هنری، جنگ فقها و عرفا را جنگی هزار ساله اعلام کرد و نوشت: فقها با عارفان هیچ‌گاه سر سازگاری نداشته‌اند.
دفاع کامل روح الله زم از محمد علی طاهری را در لینک زیر دنبال کنید:
منبع خبر : گروه خبري سايت http://erfanekeihani.com
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=930952453655492&set=a.113865992030813.27330.100002222382979&type=3
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر