۱۳۹۴-۰۴-۰۴

سایت خودنویس

"فشار سپاه براي انداختن حلقه دار بر گردن رهبر عرفان حلقه"
سايت خبري تحليلي خودنويس در مطلبی با عنوان "فشار سپاه براي انداختن حلقه دار بر گردن رهبر عرفان حلقه"از احتمال اعدام محمد علي طاهري خبر داد.
به گزارش خبرنگار عرفان حلقه ؛سايت خودنويس با انعكاس گفته هاي عليزاده طباطبايي از احتمال وقوع حكم اعدام خبر داد.

به نقل قول خودنویس
متن سایت
بر اساس گفته‌ها، ممکن است حکم اعدام محمد علی طاهری، بنیان‌گذار «عرفان حلقه» به زودی صادر شود.
دیروز از سوی رسانه‌های خبری عنوان شد که محمد علی طاهری، بنیان‌گذار گروه عرفان حلقه به مرگ محکوم شده است. با این حال علیزاده طباطبایی وکیل آقای طاهری به روزآنلاین گفته است دادگاه انقلاب در نظر دارد برای موکلش حکم اعدام صادر کند.
دیروز سایت سحام نیوز نوشت که به گفته آقای علیزاده طباطبایی، «تمام کارهای طاهری با مجوز انجام شده بود و هیچ دلیلی در پرونده وجود نداشت، اما خبردار شدم حکم اعدام دادند ولی هنوز ابلاغ نشده است.»
سال پیش، سه تن از مراجع برای آقای طاهری، فتوای «افساد فی الارض» داده بودند و به نظر می‌رسد صدور این فتوا با فشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته باشد.
به نوشته سایت سحام نیوز، دادگاه انقلاب پیش از این آقای طاهری را به‌ اتهام «توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضاله بودن کتب و آثار» به ۵ سال حبس، ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرده بود.
منبع خبر : سایت خودنویس
https://khodnevis.org/article/65083#.vypj4
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر