۱۳۹۳-۰۴-۲۱

شما را جويم اي دلها كجائيد !

شما را جويم اي دلها كجائيد !


روشنگری
شناخت موانع، مشکلات و دشمنان هر جریانی، شرط لازم برای تداوم و به نتیجه رسیدن آن جریان است...... به عبارت دیگر، وقتی دشمن یک جریان را درست نشناسیم، یعنی اصلاً آن جریان را نشناخته ایم.
(مقاله دام دجال-استاد محمد علی طاهری)
-----------------------------------------------------
دوستان و همراهان عزیز
با انتشار رنجنامه استاد طاهری واردمرحله جدیدی از رویارویی حق و باطل شده ایم که تشخیص حق از باطل و نیز ایستادن پای حق هر روز دشوار تر میشود.نامه استاد را بار ها و بارها خواندم ،شما هم بخوانید و به مراحلی که طی کرده تا بدست بنده برسد عمیق بیندیشید و در شرایط حساس کنونی که هر کس شخصا بایستی تکلیفش را با خودش مشخص کند به جو سازی ها و پراکنده گویی ها توجه نکنید حتی به اسم دلسوزی برای استاد.

بعنوان امین استاد عزیز ،که حامل رنجنامه و پیام اتمام حجت ایشان هستم
(امیدوارم شرط امانتداری را به جا آورده و بیاورم )
ذکر چند نکته را بابت روشنگری وظیفه خود میدانم:

۱-آز آنجاکه در مورد چگونگی انتشار نامه ی استاد طاهری به حقوق بشر ،بنده با حفظ شرط امانتداری،تنها با شخص استاد هماهنگ بوده ام،از هرگونه توضیح در مورد زمان و چگونگی مراحل در یافت نامه طبق خواسته خودشان معذورم و هر گونه ادعایی را مبنی بر اینکه این نامه از کجا و از چه طریقی و در چه زمانی تهیه یا ارسال شده رد میکنم مگر اینکه شخصا به آن اشاره کرده باشم.بنابر این در همینجا از دوستانی که اطلاعات کافی ندارند ولی میدانم قصد کمک دارند ،درخواست میکنم آگاهانه یا ناآگاهانه ،با انتشار اخبار غیر موثق در این خصوص به تحلیل های غیر کار شناسانه در رسانه ها مبادرت نورزند که باعث فشار مضاعف بر استاد شود.

۲-شنیده شده که بعضی افراد در برخوردی شتابزده ادعا کرده اند نسخه ای از این نامه را از قبل در دست داشته اند، و بر اساس آن به اظهار نظر هایی پرداخته اند،لذا به عنوان تنها کسی که نسحه اصلی را در دست دارد ،هر گونه ادعای اینچنینی را رد کرده و خواستار انتشار نسخه ادعایی از سوی مدعیان(که منطبق برنسحه اصلی باشد) هستم و مدعیان بایستی به این پرسش پاسخ دهند که چرا آنها تاکنون نسخه ادعایی را به مجامع بین المللی ارجاع نداده اند؟

۳- دستخطی بدون امضاء از استاد عزیز در مرخصی نوروز ۹۲ وجود دارد که در ان زمان بسرعت تکثیر و در اختیار تعداد قابل توجهی از شاگردانشان قرار گرفت، که به منظور جلوگیری از ادعای کذب مدعیان دارنده متن مشابه (معرفی شده دربند ۲) تصویر آن ضمیمه این نوشتار است. این نسحه با اینکه از نظر محتوایی تعدادی از موارد نامه اصلی را در خود دارد ولی نامه اصلی نیست.

۴-از سوی همین افراد(بند ۲) ، کسانی به منظور دامن زدن به تشطت آراء و ایجاد شبهه در اذهان عمومی و ایجاد کثرت در بین همراهان، من را برای در اختیار گذاشتن دستخط استاد تحت فشار گذاشته اند که لازم است خدمت دوستان عرض کنم از این امر معذورم چون در دستخط برای آقای احمد شهید عنوان محرمانه ذکر شده ، هرگونه انتشار دستخط خلاف قانون و مغایر با موازین اخلاق و شرط امانتداریست، ولی تمام موارد قابل انتشار عینا و بی کم و کاست منتقل گردیده .

۵- در روزهای گذشته گفتگوهایی با خواهر محترم استاد عزیز،و جمعی از مربیان در ایران داشته و روشنگریها و هماهنگیهایی انجام شد ،به این کار ادامه خواهم داد تا به لطف خدا همگی بتوانیم در حرکتی منسجم برای حمایت از استاد قدمهای محکمتری برداریم.

۶-نکته مهم و نهایی اینکه افراد مورد اشاره در بند ۲ و ۴، همان کسانی هستند که با انتشار دروغی از قول استاد در سه سال قبل ،از داخل زندان، به یمن ادعای نزدیکی به استاد، این سکوت ۳ ساله را به مجموعه قبولاندند و با همسویی و همراهی با دشمنان استاد و ماموران سپاه این وضعیت را برای ایشان و مجموعه ایجاد کردند و همراهان را به جمعی «طلب خیر بفرست» تبدیل کردند ، همانهایی که از مدتها قبل و هم اینک ،دست از شایعه پراکنی علیه بنده برنمیدارند تا شاید بتوانند این جنبش را بار دیگر به سکون مبدل سازند و در این مرحله حساس با استفاده از انواع روش ها و پنهان شدن در زیر نقاب دوستی همچنان در پی مقاصد شوم خود میباشند و اینک که دستشان در همکاری با دشمنان استاد روشده،در پی نقابی دیگرند !! (به بند ۱۲ رنجنامه استاد رجوع کنید تا ببینید چگونه برخی افراد مرتبط با ایشان به دادن شهادت کذب و همکاری با اطلاعاتی ها وادار شده اند)

انا هدیناه سبیلا،اما شاکرا اما کفورا

در پناه حق
شهناز نیرومنش
۲۰ تیر ۱۳۹۳
۱۱ جولای ۲۰۱۴
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر