صفحات

۱۳۹۳-۰۵-۱۳

فقط نگاه کنید!

فقط نگاه کنید!

توضیح دادیم مثلا بعضی ها در این ارتباطات با حلقه هایی برخورد می کنند، توضیح دادیم فقط نگاه کنید! خیلی از این حلقه ها فی نفسه نمی تواند وجود داشته باشد. مثلا حلقه ی عشق! مثلا می گویم. حالا ماجراها زیاد است. حلقه ی الله...خب! ببینید خیلی مسائل دیگر که به علت عدم اشراف به یک سری از اصول کار، آن برداشت غلط است. ولی باید با آن برخورد بکنیم تا این تجزیه و تحلیل ها مطرح بشود، بعد ببینیم که اصلا قضیه ی آن چه جوری است!

یا مثلا فرض کنید یک دفعه بعضی ها می گویند که آقا من مثلا برای دفاعی دو هزار و پانصد و...خب، حالا غافل از اینکه به عنوان مثال تحت چه شرایطی امکان این که مثلا یک لول یا به هر حال یکی از سطوح دیگر دفاعی به کار گرفته شود، نمی تواند. اگر می توانست این را نمی گفت. مثل این می ماند که یک کسی بیاید بگوید که من محاسبه کردم مثلا sin x می شود 2 !

هر کس یک ذره ریاضی می داند می فهمد که این قطعا...دیگر لازم نیست اصلا بقیه ی تجزیه و تحلیل ها را شما گوش بدهید. اگر گوش بدهید به او لطف کردید. بنابراین یک چیزهایی ما داریم که مثل همین sin x = 2 هست. وقتی می آیند می گویند ما هم نمی توانیم چه چیزی بگوئیم و هم به اصطلاح حالا خیلی مسائل دیگر.

(دیدار با استاد طاهری - نوروز 90 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر