صفحات

۱۳۹۳-۰۱-۱۶

یکي از كارهايي كه صورت مي گيرد به طور كلي در دوره ها- بحث تشعشع دفاعي


سوال:
نزديك پنج شش سال پيش همين حالت بود كه وقتي من خوابيدم از شب تا صبح اصلا انگار خواب نبودم حتي دوران درس من ادامه ي درس را در خواب تا صبح مي خواندم ولي الان تقريبا نزديك يك سال بود كه من راحت مي خوابيدم يعني از وقتي سرم را مي گذاشتم روي بالش تا وقتي بلند مي شدم هيچي به ياد نمي آوردم، الان تقريبا از آخر دوره يك اين ماجرا شروع شده من تمام مدت در خواب دارم كار مي كنم، حتي خيلي موقع ها شروع مي كنم به حرف زدن!


یکي از كارهايي كه صورت مي گيرد به طور كلي در دوره ها- بحث تشعشع دفاعي اثري گذاشت روي اين مسئله يا نه؟- كارهاي مفصلي هست كه روي ذهن انجام شود كه عمدتا ذهن كه كارش مديريتي است بتواند به سر كار اصلي خودش برگردد و بتواند به روش خودش مديريت خوبي را اعمال كند. اين است كه دوباره نقايص، اشكالات مي آيد رو، اشكالاتي كه وجود داشته و به طور اساسي و اصولي به درمان نرسيده است هر چند كه شما ظاهرا خوابيديد، اما خوابي كه شما در آنجا بهش رسيديد.

مي دانيد كه خواب دو مرحله دارد؛ خواب با امواج آهسته ي مغز، به اصطلاح خواب با حالت ،Slow wave، حالت امواج آهسته و خواب با حالت حركات سريع چشم Rapid eye movement، خواب با حركات سريع چشم است. اين خواب است كه عميق است اين زمانش بيشتر از اين است اما اين است كه عميق است و در واقع اصل ماجراي خواب در اين حالت است و به اصطلاح ممكن است كه در آن زماني كه شما احساس مي كرديد مي خوابيد، خواب بوديد اما در اين وضعيت و خواب سطحي بوده است، حالا بايد ببينيم كه در آن موقع روز حال تان چطور بوده، از نظر انرژي چطوري بوديد، از همه نظر.

حالا به هر حال اينجا همان طور كه مي دانيد نقايص را اسكن مي كند و مي آورد رو و حالا بايستي روي آن كار شود تا ببينيم به چه سر و ساماني مي رسد كه قطعا هم مي شود. حالا خصوصا در اين دوره تغييرات را به ما گزارش بدهيد كه ببينيم چي مي شود.


دوره سه / جلسه اول / بخش اول
استاد محمد علی طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر