صفحات

۱۳۹۲-۱۰-۱۶

دید رحمانیت !

دید ما نسبت به غيرارگانيك ها، ديد رحمانيت است و شما هيچ آثاري از خشونت نمي بيند و همه اش جنبه ارشادي و پيشنهاد دارد. شما در كلاس تشعشع دفاعي شاهد هستيد كه ما همه اش جنبه ارشاد كننده داريم و مي گوييم اينجا جايت نيست، برو به زندگي خودت، ما كمكت مي كنيم، آيا تا به حال شده كه ما با خشونت رفتار كرده باشيم؟ اما گاهي بعضي از دوستان كه البته به نيت خير است و قطعا مي خواهند كمك كنند ولي خودشان به فاز منفي مي روند.

يك مطلب مهم كه هست اين است كه بيرون كردن موجودات غيرارگانيك صرفا بايد در فاز مثبت انجام شود، يعني اگر به فاز منفي بياييم خودمان هم تخلف كرده ايم و به نوعي در معرض مشكل قرار مي گيريم.

اصولا ديد فرادرمانگر، چه در حين فرادرمانگري، چه در تشعشع دفاعي، ديد رحمانيت است يعني رحمانيت به ما تابيده، از ما انعكاس پيدا مي كند به سمت سوژه اي كه رويش كار مي كنيم.

فراموش نكنيم فرداي خودمان هم همين سرنوشت است معلوم نيست ما وضعيت بهتري پيدا كنيم، اين ديد رحمانيت را بايد گسترش بدهيم، بايد آموزش بدهيم كه فردا به خودمان هم رحم كنند و اين جوري بالاي سرمان نايستند و در واقع با مهرباني و عطوفت اين كار بهتر انجام مي شود ولو اين كه سماجت هم كه بكنند مي بينيم كه در نهايت مي شكنند.

دوره پنج / جلسه چهارم / استاد طاهری 1+
با تشکر از همراه گرامی Ra Sa +1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر