صفحات

۱۳۹۴-۰۶-۱۰

حکم اعدام محمد علی طاهری "واقعه ای وحشتناک" است

گروه خبري سايت
حکم اعدام محمد علی طاهری "واقعه ای وحشتناک" است
یک نهاد حقوق بشری ایتالیایی :
يک وبسایت ایتالیایی حقوق بشر زندانیان، در تاریخ ۸ شهریور ماه گزارشی منتشر کرد تحت عنوان "ایران یک درمان گر را به جرم افساد فی الارض به اعدام محکوم کرده است." این گزارش از حکم اعدام محمد علی طاهری با عنوان "واقعه ی وحشتناک" یاد کرد.
این گزارش به نقل از سرجیو دی الیا، مدیرعامل ان جی او ایتالیلایی"Nessuno Tocchi Caino" نوشت: "این حکم یک تهدید است نه تنها برای محمد علی طاهری و یا شهروندان ایرانی بلکه برای کل جامعه ی بین المللی. زیرا زیر پا گذاشتن اصول اولیه ای است که جامعه ی بین المللی بر آن استوار است."
این موسسه که از فعالین توقف جهانی حکم اعدام است خواستار بسیج جهت آزادی فوری "محمد علی طاهری" شده و از دولت ایتالیا می خواهد تا برای لغو حکم اعدام "محمد علی طاهری" اقدام کند.
در ادامه چنین می نویسد: رژیم ایران هم چنان به نقض مدام آزادی بیان وعقیده در کشور خود و سرکوب آن به عنوان یک سلاح سیاسی دست می یا زد. سازمان های حقوق بشر و آزادی های مدنی از وقوع حادثه وحشتناک جدیدی هشدار داده اند. دولت ایران محمد علی طاهری، یک شهروند ایرانی را به اتهام "افساد فی الارض" به اعدام محکوم کرده است.
محمد علی طاهری، یک درمان گر طب جایگزین و بنیان گذار یک جنبش معنوی است که در داخل ایران و دیگر نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به استانداردهای بین المللی حقوق بشر، مجازات اعدام تنها می تواند برای "جدی ترین جرایم" از جمله قتل عمد استفاده می گردد. محمد علی طاهری هیچ جرمی مرتکب نشده و تنها به جرم استفاده صلح آمیز از حق آزادی عقیده و بیان مجازات می شود.
طاهری بعد از تحمل چهار سال حبس و شکنجه دوباره به اتهام افساد فی الارض -- اتهامی که از سرزمین آخوند ها بر می خیزد -- دادگاهی و به مرگ محکوم شد.
دکتر طاهری در حال حاضر در اعتصاب غذا به سر می برد. هم چنین برخی از پیروان او دستگیر و شکنجه شده اند و برخی دیگر برای نشان دادن هم دلی با استادشان در اعتصاب غذا به سر می برند. هم چنین جهان در جهت لغو حکم اعدام
محمد علی طاهری بسیج شده است. در دو هفته گذشته، بسیاری از سازمان های بین المللی و وزارت امور خارجه آمریکا به حکم انتقاد کرده اند.
این وبسایت ایتالیایی در ادامه به تظاهرات اخیر شاگردان محمد علی طاهری, دستگیری و ضرب و شتم آنان توسط نیروهای لباس شخصی در ایران می پردازد.

منبع خبر : حقوق بشری ایتالیایی
http://www.ristretti.org/Le-Notizie-di-Ristretti/iran-qimpiccheremo-quel-medico-diffonde-la-corruzione-in-terraq
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر