صفحات

۱۳۹۳-۱۱-۱۷

حکم 16 نفر از مسترهاي «حلقه» صادر شد

حکم 16 نفر از مسترهاي «حلقه» صادر شد
به نقل قول گزارش فارس :
حکم 16 نفر از مسترهاي عرفان ضالّه حلقه که به جرم توهين به مقدسات و تحصيل مال نامشروع دستگير شده بودند، صادر شد.
به گزارش خبرنگار آيين و انديشه خبرگزاري فارس، تعداد 40 نفر از طرفداران عرفان ضاله کيهاني و مَستِرهاي آن که اقدام به برپايي کلاس‌هاي غير قانوني کرده بودند، در حين برگزاري کلاس دستگير شدند که 16 نفر از آنان محاکمه و محکوم شدند.
اين 16 نفر از مسترهاي (مربيان) فرقه انحرافي حلقه بودند که بعد از دستگيري محمدعلي طاهري رئيس فرقه دروغين کيهاني، اقدام به برگزاري کلاس کردند و قصد زنده‌ نگه داشتن اين جريان را داشتند که به همين منظور پرونده‌اي براي آنان در دادگاه تشکيل شد و دادگاه پس از بررسي، اين 16 نفر را در مجموع به 37 سال حبس و 130 ميليون تومان ردّ مال محکوم کرد.
از آنجايي که جرم اصلي اين افراد توهين به مقدسات بوده است، با توجه به ميزان جرم، يک تا پنج سال حبس و به علت تحصيل مال نامشروع -به فراخور درآمد حاصله- محکوم به رد مال شدند. همچنين به علت کشف مشروبات الکلي برخي از آن‌ها بايد جريمه نقدي پرداخت کنند.
به گزارش فارس، محمدعلي طاهري رئيس عرفان ضاله حلقه که به جرم توهين به مقدسات در حال گذراندن دوران محکوميتش در زندان اوين است، هم اکنون پرونده افساد في الارض وي در دست بررسي است و سه تن از مراجع تقليد طي استفتائاتي که از سوي دستگاه قضا صورت گرفته است، حکم ارتداد طاهري را صادر کردند که دادگاه وي نيز به زودي برگزار مي‌شود.

منبع خبر : Fars News
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931115001752

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر