صفحات

۱۳۹۳-۰۵-۱۰

اولویّت بر رفع نقایصِ خودمونه!

اولویّت بر رفع نقایصِ خودمونه!


آقا:
استاد ببخشید! معذرت میخوام استاد! راجع به این جنگ تشعشعاتی که الان توش هستیم و حملات هم واقعاً خیلی در حد تیم ملّی! شده یه توضیحی لطف کنید!

استاد:
ببینید ما یه بحثهایی، مثلاً فرض کنین در یک زمانی شده که دورنمایی دست ما بده که به اهمیّت یکسری چیزهایی توجه بکنیم دقت بکنیم! و بدونیم که خب چه چیزهایی امکان داره رخ بده که صرفاً جنبه مادّی و نمیدونم فلان و اینها رو نداشته باشه؛ و یک دیدی به اصطلاح[بدهد]. حالا در حال حاضر مشکل ما این مباحث نیست. یعنی چیزهایی که اولویّت داشت به اصطلاح اومدیم بحث کردیم صحبت کردیم. این مسائل فعلاً در حال حاضر چون یک عدّه یی نمیفهمند؛ وقتیکه میگیم مثلاً جنگ تشعشعاتی، فکر میکنن که الان چه اتّفاقی مثلاً میخواد بیفته! چه جوری میخواد چیز بشه! و خلاصۀ کلام و خیلی سربسته اینها دیگه جزء چیزهایی نیست که فعلاً ما...

اولویّت بر رفع نقایصِ خودمونه! نقایصی که خودمون قبول داریم که اینها وجود داره میتونه مورد بهانه قرار بگیره! حالا توی روزنامه ها هم خوندین«برگزاریِ کلاسِ فلان بدونِ پوششِ اسلامی! مختلط!». یعنی در واقع یه پارتی رو معرّفی میکنه، من خودم نمیدونم آیا واقعاً کسی همچین تخلّفی کرده یا نه؟ ولی ممکنه بعضاً حالا نه به این شکل، به یه صورتهای خفیف تری که مثلاً رعایت حجاب و پوشش اسلامی توی یه جایی نشده باشه، دقت میکنید؟ اینها بهانه یی، که خلاصه بتونیم دست کسی ندیم.

(دیدار با استاد طاهری - نوروز 92 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر