صفحات

۱۳۹۳-۰۳-۱۶

تئوري رد نقش ژن در عدم درمان !

تئوري رد نقش ژن در عدم درمان !

يکي از مسائل عمده که دنبال مي کنيم و تا اينجا هم منظور را اتفاقا رسانديم، گفتيم که مثلا فرض کنيد يک ضايعه ژنتيک منفي الان روي دست يک نسلي مانده، از نظر ما مي شود اين ضايعه پاک بشود يا نمي شود؟ بله تجربه دارد اين را اثبات مي کند که مي شود.

در خيلي از موارد و مشکلات ارثي است، از نسل قبل به اين نسل رسيده، بيماريهاي جسمي، رواني، ذهني و ... شما مي توانيد متوقفش کنيد يا نه؟ با اين حساب تکليف نسل بعدي چه مي شود؟ اگر شما متوقفش کنيد، نسل بعدي مسلما يک نرم افزار سالم تحويل مي گيرند و اين اصلا اساس تفکر ماست، مخصوصا در سايمنتولوژي.

در فرادرماني هم که شما عين اين قضيه را دنبال کرديد، يک تئوري داريم و آن رد نقش ژن در عدم درمان است، شما با اين تئوري چه به صورت نظري و چه به صورت عملي آشنا هستيد، مخصوصا از نظر عملي چند نفر از شما اين تئوري را تست کرديد و ديديد که مشکل ارثي حل شده است؟

بنابراين مسئله ژن صدور محکوميت براي انسان نيست، به ما گفته بودند که شما محکوميد، ما هم پذيرفته بوديم و اين نسل پذيرفته اين نظريه را.

ولي ما مي خواهيم بگوئيم که نه، مسئله نرم افزاري انسان تغيير پذير است، همين آزمايشي (اصلاح خواب) را که شما جلسه قبل انجام داديد و امروز هم آزمايش ديگري (اعتياد) انجام خواهيد داد، دقيقا آمارش مي خواهد ثابت بکند که ما محکوم نيستيم و برنامه هاي نرم افزاري ما قابل تغيير است.

دوره سايمنتولوژي - استاد طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر