صفحات

۱۳۹۳-۰۳-۱۴

مادر برد

مادر برد

اين منطق پايه را هم وقتي مادر برد را مي گوئيم، بايد بگوئيم. ببينيد الان ما يک سيستم کامپيوتري داريم که مادربرد دارد، سيستم عامل دارد ولي اصلا چيزي که باعث ايجاد مادربرد شده يک منطق پايه، يک بحث انفورماتيکي و يک چيزي که اصولا منطق پايه بايد باشد تا به دنبالش مادربرد ايجاد بشود، منطق پايه براي ما مي بايد قبل از اين تعريف مي شده که ما همچين چيزي مي خواهيم، بعد بيايند بگويند همچين چيزي به يک همچين مادربردي نياز دارد.

در منطق پايه ديگر بحث خيلي هم شيرين است و هم پيچيدگي دارد، دليل اين که اين چيزها را مي گوئيم اين است که بدون شناخت يک سري مسائل در سايمنتولوژي ما اعتقاد داريم که نمي شود براي رفتار و شخصيت و مسائل ديگر انسان ارائه راه کرد.

وقتي ما يک سري مسائل را ندانيم، صرفا در يک محدوده کوچک مي خواهيم ارائه راه بکنيم و اين محدوده هاي کوچک بسيار موقتي است و کارسازي آن هم در يک مقياسهاي کوچکي تجلي پيدا مي کند، بنابراين اگر بخواهيم در سطح کلان راجع به انسان و رفتار و شخصيت صحبت بکنيم، خيلي چيزهاست که بايد بدانيم. نظرات مختلف چيزهاي کوتاه مدت را دنبال مي کند، چه اشکال دارد که يک نظري هم بيايد و مسائل کلان موجوديت انسان را ببيند.

دوره سايمنتولوژي - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر