صفحات

۱۳۹۳-۰۲-۲۳

ويروس هاي اشتراکي

ويروس هاي اشتراکي

بين کسانيکه نزديکي نسبي و يا سببي و يا دوستي خيلي نزديکي دارند، حالتي پيش مي آيد که به آن ارتباط تله پاتي مي گويند، اينگونه افراد مي توانند داراي ويروسهاي اشتراکي باشند.

افرادي که داراي ويروس اشتراکي باشند چنانچه يک نفر از آنها تشعشع دفاعي دريافت کند، در شخص ديگر نيز بيرون ريزي اتفاق خواهد افتاد، صرفنظر از اينکه شخص دوم در کجا باشد، مثلا تجربه داريم که در ايران به يکي تشعشع دفاعي داديم، علايم در برادر ايشان در آلمان يکدفعه ظاهر شد، اگر آنهائي که با هم تله پاتي دارند به يکي تشعشع دفاعي بدهيد، آن يکي هم صدايش در مي آيد و بعد هم ارتباط تله پاتي شان قطع مي شود، جالب اينجاست که وقتي ادامه مي دهيم و خروج انجام مي شود، ارتباط تله پاتي آنها قطع مي شود.

- تشعشع دفاعي بر حسب توانائي اشخاص (توانائي جسمي ) به موجود غير ارگانيک اعمال فشار مي کند.
- هوشمندي در اعمال فشار از طريق تشعشع دفاعي طوري عمل مي کند که موجود غير ارگانيک با توجه به وضعيت شخص تسخير شده در زمان تشعشع دفاعي (در کجا مي باشد، تنها است، در جمع است، ...) رفتاري متناسب و خاصي از خود بروز دهد.
- رفتار شخص تسخير شده در موقعي که شخص در تنهائي بسر مي برد و تشعشع دفاعي دريافت مي کند، با موقعيکه در جمع است و يا در داخل اتوبوس و ... تفاوت مي کند.

آموزه هاي دوره تشعشع دفاعي
- جلسه 4 - استاد طاهري 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر